دیدبان
محمد انصاری:

حفظ اعتقادات مذهبی ارتباطی با جغرافیایی که در آن هستی ندارد

حفظ اعتقادات مذهبی ارتباطی با جغرافیایی که در آن هستی ندارد

به گزارش دیدبان، در خصوص پیشنهادی که از یکی باشگاه‌های چینی دریافت کرد و همچنین مخالفت برانکو با این جدایی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

فارس: مدتی است که صحبت از پیشنهادی از سوی چین به تو شده است اما تا الان هیچ صحبتی در این خصوص نکرده‌ای.

واقعیت امر این است که از یک ماه پیش این پیشنهاد به من شده بود اما هیچ کسی را در این باره مطلع نکردم و به این مسئله ورود نکرده‌ام تا برای تیم‌ حاشیه درست نشود اما خود مسئولان باشگاه چینی به صورت مستقیم با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شدند ولی مسائل به وسیله مدیر برنامه‌هایم پیگیری شد و خودم به صورت مستقیم به این موضوع ورود نکردم. مدیران این باشگاه خواهان دریافت رضایت‌نامه من هستند و من هم این موضوع را در اختیار مسئولان باشگاه و سرمربی پرسپولیس قرار دادم چرا که با این باشگاه قرارداد دارم و تحت اختیار آنها هستم. هر تصمیمی آنها برایم بگیرند می‌پذیرم چون نمی‌خواهم پرسپولیس از سوی من ضرر کند.

فارس: البته برانکو در مصاحبه‌ای رسماً مخالفت خود را با جدائی‌ات اعلام کرد.

من واقعاً مدیون برانکو و پرسپولیس هستم چرا که او به من اعتماد کرد و به من بازی داد قطعاً برانکو بهترین تصمیم را برای من می‌گیرد و هرچه او صلاح بداند انجام می‌دهم.

فارس: خودت دوست داری لژیونر شوی یا اینکه در پرسپولیس بمانی؟

من پیش از هر چیز دوست دارم دینم را به پرسپولیس ادا کنم امیدوارم که امسال بتوانیم قهرمان لیگ بشویم.

فارس:‌ چقدر به لژیونر شدن فکر می‌کنی؟

به هر حال این اتفاق یک اتفاق خوب و مبارک در زندگی هر فوتبالیست است و قطعاً هر بازیکنی دوست دارد به عنوان لژیونر فعالیت کند چرا که زمینه پیشرفت بیشتر می‌شود. از طرفی باید این را هم در نظر گرفت که پیشنهادهای خارجی همیشگی نیست اما من به خدا توکل کردم.

فارس: هدفت از لژیونر شدن چیست؟ به دنبال پول بیشتر هستی یا اینکه قصد پیشرفت در فوتبال را داری؟

من اگر به دنبال پول بودم نسبت به قراردادم امسال با پرسپولیس واکنش نشان می‌دادم اما خود شما گواه هستید که هیچ مصاحبه‌ای در این باره نکردم و اعتراضی هم به این موضوع نداشته‌ام. من علاقه خود را به پرسپولیس نشان دادم و به خاطر پول هیچگاه اعتراض نکردم.

فارس: پرونده حضورت در لیگ چین را باید بسته بدانیم یا اینکه هنوز مذاکرات ادامه دارد؟

طبق آخرین اخباری که به دستم رسیده این تیم چینی پیشنهاد جدیدی به باشگاه کرده است اما من هیچ ورودی به این موضوع نکردم و اطلاعی هم از آن ندارم. همه چیز به تصمیم مسئولان باشگاه و برانکو برمی‌گردد و تا روزی که پیراهن پرسپولیس را بپوشم با همه وجود در خدمت این تیم خواهم بود و لحظه‌‌ای تمرکزم را کم نمی‌کنم.

فارس: معیارت برای لژیونر شدن چیست؟

دوست دارم در کشوری فوتبال بازی کنیم که سطح آن از فوتبال ایران بالاتر باشد تا به این وسیله بتوانم پیشرفت کنم. دوست ندارم تحت هر شرایطی لژیونر شوم.

فارس: یعنی اعتقادی داری که لیگ چین از لیگ ایران بهتر است؟

این موضوع را باید از کسانی که در این لیگ بازی کرده‌اند بپرسید. مطمئنم اگر روزی بخواهم به این کشور بروم از کسانی که در این لیگ بازی کرده‌آند مشورت خواهم گرفت. به طور مثال مشورت با پیشکسوتانی که در خارج از کشور فوتبال بازی کرده‌اند می‌تواند به من کمک زیادی کند. البته این را هم باید بگویم در لیگ چین بازیکنان و مربیان بزرگی کار می‌کنند.

فارس: برخی از رسانه‌ها در چند وقت اخیر عنوان کرده بودند با توجه به اعتقادات مذهبی که داری زندگی در کشوری مثل چین برایت سخت می‌شود، نظرت در این خصوص چیست؟

همانطور که می‌دانید من خیلی اهل رسانه و مصاحبه‌های گوناگون نیستم و پیگیری هم نمی‌کنم که چه چیزهایی نوشته می‌شود اما می‌دانم که از قول من مصاحبه‌هایی منتشر شد و مطالبی تحت عنوان شنیده می‌شود عنوان شده است که البته همه آنها کذب بوده و من هم واکنش به آنها نشان نداده‌ام. چرا که دوست نداشتم برای پرسپولیس حاشیه درست کنم. معتقد هستم که اعتقاد افراد یک مسئله درونی است که ارتباطی به جغرافیا ندارد و شما می‌‌توانید در هر کجای دنیا اعتقادات خودتان را حفظ کنید.

منبع: فارس

مرتبط‌ها

آتش به اختیار با خشاب بصیرت انقلابی

خورشید‌ بی‌غروب امام خمینی(ره)

اختیارات پیامبر و امامان معصوم (ع)

عزاداری حسینی؛ امتداد سیاست خارجی جمهوری اسلامی

نهادینه‌سازی آموزه‌ مهدویت برای کودکان

رابطه سختی و آسانی در قرآن/ ما به چه کسانی بدهکاریم؟