دیدبان

آقای مطهری ماجرای نصب دوربین در دفتر کارتان را توضیح دهید

آقای مطهری ماجرای نصب دوربین در دفتر کارتان را توضیح دهید

به گزارش دیدبان،  مهدی محمدی کارشناس سیاسی در مطلبی در کانال شخصی اش نوشت: علی مطهری می داند موسوی و کروبی چه جنایتی کرده اند، می داند مجازات آن چیست و می داند چرا نظام فعلا مایل نیست آن مجازات را اجرا کند؛ با این حال هر روز مقدس ترین جایگاه نظام را به بهانه این موضوع هدف می گیرد.

محمود صادقی هم می داند حساب کذایی در قوه قضاییه چه داستانی دارد، سابقه اش از کی تا حالاست و ریال به ریال آن جز برای قوه قضاییه -که عملا از جانب همه دولت ها تحریم بوده- مصرف نمی شود. او هم با اینکه همه آنچه را که باید بداند می داند، نامه می نویسد که تکلیف فلان حساب را معلوم کنید. مثل تقریبا همه آنچه ضدانقلاب می گوید در این انتقادها صداقت و خیرخواهی، یا حتی آزادمنشی و قانونگرایی نیست.

هر چه هست تمنای مطرح شدن است یا حتی فراتر از آن ناجوانمردانه پنجه کشیدن به صورت نظام مقدسی که هنوز هر هفته در خیابان هایش شهید تشییع می کنند.

حال که اینطور است من هم سوالی دارم و از آقای مطهری می خواهم در اولین مصاحبه یا سخنرانی اش درباره آن توضیح بدهد: ماجرای دوربینی که در دفتر کار ایشان نصب شده بود چه بود و کسی که این کار را کرد اکنون در نهاد مربوطه در دولت چه کاره است؟

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن