دیدبان
آصفری در گفت و گو با «دیدبان»؛

تکاپوی جریان لیبرالیسم داخلی برای ارتباط با آمریکا

تکاپوی جریان لیبرالیسم داخلی برای ارتباط با آمریکا

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار دیدبان، در خصوص پروژه نفوذ دشمن اظهار کرد: ما به آمریکایی ها اعتماد نداریم زیرا آنها نشان دادند به راستی قابل اعتماد نیستند در واقع این کشور همیشه به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده و اراده آمریکا همیشه معطوف به ایجاد چالش در مسیر ایران اسلامی بوده است.

وی بیان کرد: به علت حمایت از رژیم های طاغوتی، بعث عراق و گروهک منافقین و اعمال تحریم علیه نظام اسلامی یک دیوار بی اعتمادی میان ایران و آمریکا ایجاد شده و به نظر می رسد این دیوار هیچ گاه قابل فروریختن نیست چرا که این کشور می خواهد با ادامه مذاکرات به داخل ایران نفوذ کرده و با بررسی دقیق مشکلات و کاستی های کشورمان، نیات پلید خود را در این آب و خاک پیاده سازی کند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکایی ها به دنبال این هستند که قطعات هواپیما و هرچه که ما به آن نیاز داریم را وارد کشور کنند یعنی نمی خواهند تکنولوژی را بیاورند بلکه می خواهند ما را با واردات، وابسته تر کرده و عملا نفوذشان را هم بیشتر کنند.

نفوذ در عرصه اجتماعی جمهوری اسلامی

وی نفوذ در عرصه اجتماعی را از مهمترین عرصه های هدف گذاری شده دشمن ارزیابی کرد و افزود: دشمنان ما می خواهند روحیه استبکار ستیزی را در بین مردم ایران از بین برده و با ایجاد پایگاه های اجتماعی، به عنوان یک منجی و کشوری صلح طلب خود را در کشور ما معرفی کنند.

آصفری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت و آگاهی موضوع مذاکره با آمریکا در مسائل غیرهسته ای را ممنوع اعلام کردند چون به درستی می دانند، آمریکایی ها دلشان برای ما نسوخته است.

وی اظهار کرد: مذاکرات هسته ای باری دیگر به ملت و نظام اسلامی ثابت کرد که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و تنها به براندازی نظام اسلامی می اندیشیند، این مسئله نشان می دهد که رهبر معظم انقلاب به درستی اهداف سوء آمریکایی ها را دریافته بودند چون از همان ابتدا گفتند که خوش بین نیستند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا امکان پذیر است که آمریکایی ها ایدئولوژی و نظرات ما را پیرامون حمایت از حزب الله لبنان بپذیرند، گفت: بنده چنین تصوری ندارم و فکر نمی کنم این امر محقق شود اما اعتقاد دارم اگر آمریکایی ها پول ها بلوکه شده را به ما بازگردانند و برای جنایت هایی که علیه ایران انجام داده اند، پاسخ گفته و عذر بخواهند، آنگاه می توان راجب مذاکره با آمریکا در سایر موضوعات فکر کرد.

فعالیت یک جریان لیبرالیسم و غرب گرا در داخل کشور

این نماینده مجلس نهم از تکاپوی جریان لیبرالیسم داخلی برای ارتباط با آمریکا خبر داد و بیان کرد: در شرایط فعلی رهبر انقلاب مذاکره در سایر بخش ها را ممنوع دانسته اند اما یک جریان لیبرالیسم و غرب گرا در داخل کشور ما برای اینکه منافع خود را حفظ کرده و به پست و مقام دست یابند، به دنبال ارتباط با آمریکا و دوستی با این کشور هستند.

آصفری افزود: علیرغم فعالیت لیبرالیسم های داخلی، جریانی هم از روی ناآگاهی در مسیر اهداف دشمن قدم برمی دارد و گمان می کند که آمریکا کعبه آمال است در حالی که همه ما می دانیم این کشور منفعت و اهداف خود را پیگیری کرده و به دنبال این نیست که مردم ایران به حق و حقوق واقعی خود دست یابند.

وی عنوان کرد: جریان های ناآگاه دست به هرکاری می زنند تا ارتباط با آمریکا برقرار شود زیرا فکر می کنند این مذاکرات و دوستی ها می تواند گره گشای مشکلات و کاستی های کشور باشد، در حالی که اشتباه می کنند، البته اعتقاد دارم که جریان لیبرالیسم و غرب گرا خطرناکتر از جریان ناآگاه است زیرا لیبرال های داخلی هرکاری می کنند تا به قدرت برسند و خواسته های­شان تامین شود.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن