دیدبان
نقوی حسینی در گفت و گو با دیدبان؛

حامیان دوستی با آمریکا به ملت، شهدا و امام خیانت می‌کنند

حامیان دوستی با آمریکا به ملت، شهدا و امام خیانت می‌کنند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با دیدبان، گفت: هر فرد، جریان یا گروهی که در کشور در صدد تطهیر چهره امریکا باشد و چشم خود را بر روی خیانت‌ها و جنایات امریکا ببندد به ملت ایران، امام راحل (ره) و شهدا خیانت کرده است زیرا آمریکا با تمام جنایاتی که تاکنون در حق ملت ایران نموده است، تطهیر‌پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه امریکایی‌ها با روحیه استکباری با ملت‌ها بر‌خورد می‌کنند و هدف آنان چیزی جز دخالت و غارت این ملت‌ها نیست؛ افزود: با توجه به عهدشکنی امریکا، مقام معظم رهبری فرمودند «ما با آمریکا در قالب 5 + 1 و اصل مسائل هسته‌ای مذاکره کردیم و هیچ‌گونه مذاکره پیرامون مسائل دیگر با آمریکایی‌ها نداریم».

 نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به اینکه دشمن چگونه در چارچوب دوستی در حال دنبال کردن پروژه نفوذ است بیان کرد: آمریکا همواره در پی ضربه‌زدن و چپاول ملت ایران بوده و به حقوق این ملت خیانت کرده و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان هدفی راهبردی برای آمریکا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا در هر برهه‌ای از زمان روش‌های خاصی را برای دستیابی به نفوذ به ایران اجرایی می‌کند؛ گفت: آمریکا در یک دوره برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از فشار اقتصادی، دوره‌ای دیگر از تهدیدات نظامی و در برهه‌ای دیگر از کودتا استفاده می‌کند همانگونه که در فتنه 88 با دخالت در این فتنه به حمایت از فتنه‌گران پرداخت.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: اکنون نیز آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که از برجام پله‌ای برای نفوذ و دخالت‌های خود در ایران استفاده کنند لذا به دلیل اینکه استحاله نظام جمهوری اسلامی ایران هدف اصلی آنان است نباید اجازه دهیم برجام پله و دریچه‌ای برای نفوذ آمریکا به ایران باشد چرا که در راستای این سوء استفاده از دیپلماسی لبخند و دوستی بهره می‌گیرد و در صدد تظاهر به این است که  تنها دنبال توافق و مذاکره می‌باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می‌رود دولت برنامه مدون اجرایی خود را در راستای تحقق شروط مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری ارائه کند چرا که اگر شروط یاد شده عملیاتی شود نقشه‌های آمریکایی‌ها بار دیگر نقش بر آب شده و هرگز اجازه نفوذ به کشور را نخواهند یافت.

وی همچنین در پاسخ به اینکه مردم، تشکل‌های دانشجویی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه‌ها و نهادهای مختلف دولتی و مردمی در راستای ثبات گفتمان استقلال، آزادی و عزت چقدر سهیم هستند اظهار کرد: ما باید استقلال کشور را محور تمام تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های خویش قرار داده و مأخوذه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را با به کار گیری روش‌های انقلابی و دقیق به گونه‌ای سامان‌ بخشیم که امکان نفوذ برای دشمنان فراهم نشود.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: آمریکا در  صدد است تا از حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی پروژه نفوذ را اجرایی کند لذا تمام ارکان نظام به ویژه ارکانی که با حوزه فرهنگ همکاری دارند باید تلاش کنند این اجازه را به دشمن ندهند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در ادامه این سوال که آیا مذاکره با امریکا در حوزه های غیر هسته ای احتمال ظهور و بروز دارد را اینگونه پاسخ داد: هر فرد، جریان یا گروهی که در کشور در صدد تطهیر چهره امریکا باشد و چشم خود را بر روی خیانت‌ها و جنایات امریکا ببندد به ملت ایران، امام راحل (ره) و شهدا خیانت کرده است زیرا آمریکا با تمام جنایاتی که تاکنون در حق ملت ایران نموده است تطهیر‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه با بزک کردن نیز، چهره آمریکا تطهیر نمی‌شود؛ گفت: مطابق آنچه مقام معظم رهبری فرمودند «هیچ مذاکره‌ای با امریکایی‌ها نداریم زیرا اطمینان داریم در رفتار آمریکا حسن‌نیتی وجود ندارد.»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه آیا ارزش دوستی با امریکا بیشتر از استقلال و آزادی و عزت اسلامی است بیان کرد: دوستی با آمریکا باعث ترقی و توسعه نمی‌شود زیرا بسیاری از دولت‌های بله‌قربان‌گوی آمریکا که به نوعی فرزندخوانده امریکا محسوب می‌شوند نه تنهاهرگز به توسعه و پیشرفت دست نیافته‌اند بلکه به قدری متزلزل شده‌اند که با کوچکترین حادثه و رویدادی سقوط می‌کنند.

وی تصریح کرد: ایران کشوری است که دارای انقلابی با داعیه‌های جهانی می‌باشد و این انقلاب  در صدد رهاسازی ملت‌های مستضعف و دربند  از یوغ دشمنان است و برای استقلال جهان اسلام تلاش می‌کند لذا چنین کشوری هرگز دست خود را به سوی آمریکایی‌ها دراز نمی‌کند زیرا در این دوستی سعادتی وجود ندارد.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن