دیدبان
کریمی قدوسی؛

سؤال از وزیر اطلاعات به دلیل سفر مخفیانه سناتور آمریکایی به ایران

سؤال از وزیر اطلاعات به دلیل سفر مخفیانه سناتور آمریکایی به ایران
به گزارش دیدبان، محمدجواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به سفر «جیمز داباکیس» عضو دموکرات مجلس سنای آمریکا به ایران ،گفت: این موضوع را در جلسه هفته آینده کمیسیون امنیت مطرح خواهم کرد تا مورد بررسی قرار گیرد.
 
وی با بیان سفر سناتور امریکایی به ایران در راستای پروژه نفوذ غربی‌ها به کشورمان رخ داده است، ادامه داد: طی اطلاعاتی که بنده کسب کرده‌ام، دانشگاه فردوسی مشهد نیز در چند روز گذشته نشست علمی را با حضور مهمانان خارجی برگزار کرده که در میان مدعوین افرادی وابسته به صهیونیست‌ها و یهودیان حضور داشته‌اند.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی برهمین اساس تصریح کرد: با تحقیقات انجام شده، مشخص شد که غربی‌ها تلاش دارند از طریق وزارت علوم و فناوری و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بیشترین نفوذ را در کشور داشته باشند، لذا وزارت اطلاعات و دستگاه‌های اطلاعاتی کشور باید مراقب باشند تا رخنه نفوذ در کشور از طریق این دو وزارت‌خانه ایجاد نشود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سفر «جیمز داباکیس» به ایران به صورت مخفیانه انجام شده است، گفت: قطعا این موضوع را در قالب سئوال از سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات پیگیری می‌کنم.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن