دیدبان

سرنوشت تلخ دختر 20 روزه در پارک تاریک

سرنوشت تلخ دختر 20 روزه در پارک تاریک

دیدبان: رهگذرانی که برای تفریح و استراحت به پارک وحدت در نزدیکی میدان عدالت مشهد رفته بودند ساعت 11 و در تاریکی شب با گریه های نوزادی به سمت گوشه یک دیوار کشیده شدند.

آنها با چشمانی بهت زده قنداق فرنگی را کنار زدند . قطرات زلال اشک در چشمان معصوم دختر بیست روزه می درخشیدند. دستاهایش را باز کرده بود و دنبال پناهی می گشت. انگار منتظر دستان نوازشگر مادر بود تا ناز دخترانه ای بیاورد و خودش را آرام کند. شهروندان نوزاد بی گناه را به آغوش کشیدند. زن جوانی که با دیدن نوزاد اشک در چشمانش حلقه زده بود وقتی چشمش به شیشه شیر او که داخل قنداق فرنگی اش بود افتاد آن را برداشت و مشغول شیردادن به نوزاد شد.

دختر ک با دستان کوچولویش انگشت زن جوان را گرفته بود و تندو تند شیر می خورد. او لحظاتی بعد به خواب ناز رفت. با گزارش پیدایش این کودک به پلیس ۱۱۰مشهد،ماموران کلانتری مصلی در محل حاضر شدند.

چند تن از شهروندان تمام نقاط پارک و خیابان های اطراف را برای پیدا کردن مادر و پدر نوزاد جستجو کردند. اما اثری از خانواده بی عاطفه این نوزاد نبود. ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی و پس اقدامات قانونی اولیه نوزاد را به شیرخوارگاه تحویل دادند.

دختر کوچولو که صورتش مثل زیبا بود وارد مرحله دیگری از زندگی خود شد تا سردی روزگاری پر غم و غصه را تجربه کند.

به گزارش رکنا،تحقیقات برای شناسایی پدر و مادر این نوزاد ادامه دارد.

منبع:رکنا

مرتبط‌ها

بهترین هتل های شهر مشهد

گرگ یا گوسفند ناتو پشت آیفون است

آل خلیفه در سراشیبی سقوط

تحقیر با تدبیر رئیس‌جمهور چه نسبتی دارد؟

درس‌های عملیات آزادسازی خرمشهر

بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی و عزت نفس