دیدبان

کاندیدای اصلاحات در انتخابات 96

کاندیدای اصلاحات در انتخابات 96

به گزارش دیدبان، به نقل از عصرایران، یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت:‌ احتمالاً در اولین برنامه کاری این فراکسیون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

محمد قمی در ارزیابی از فضای انتخاباتی سال آینده اظهار کرد: به هر حال جریان اصلاح‌طلب به دنبال یک فرد اصلاح‌طلب است و در حال حاضر هم کاندیدایی غیر از روحانی ندارد، در واقع کاندیدای جریان اصلاح‌طلب آقای روحانی است.

وی افزود: باید مجلس و دولت بجنبند وضع اقتصادی دولت و مردم خوب شود و تحولی در زمینه اقتصادی برای مردم ایجاد شود تا در وضعیت معیشتی‌شان بهبود حاصل شود و همان‌طور که رهبری هم فرمودند به اقتصاد باید توجه شود و اهتمام جدی داشته باشیم.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس خاطرنشان کرد: اما برای اینکه در انتخابات پیروزی را به دست آوریم باید وحدت و انسجام همگانی داشته باشیم و همه نمایندگان در نقاط مختلف کشور و حتی نمایندگان ادوار حول محور اصلاح‌طلبی جمع شده و تلاش گسترده‌ای را در این زمینه داشته باشند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با اشاره به تأثیرگذاری فراکسیون امید در انتخابات، گفت: با توجه به تعیین اعضای هیأت رئیسه فراکسیون، احتمال می‌رود که در اولین برنامه فراکسیون، انتخابات شوراها و نیز انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گیرد.

قمی در ادامه اظهار کرد: البته باید در نظر داشته باشیم که جریان رقیب اعم از همه احزاب و حتی اصولگرایان در رابطه با انتخابات رئیس جمهوری حتماً در صحنه خواهند بود.

وی در پایان یادآور شد: اما به مردم توصیه می‌کنیم که یادشان نرود که در هشت سال گذشته چه به روز مردم آمده دقت داشته و حواسشان جمع باشد و در انتخابات پرشور و شعف شرکت کنند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن