دیدبان

سیانوژن ممکن است دیگر بروزرسانی نشود

سیانوژن ممکن است دیگر بروزرسانی نشود

به گزارش دیدبان، این‌طور که به نظر می‌رسد، سیستم عامل «سیانوژن» با شکست مواجه شده است. در حال حاضر، نزدیک به سه سال است که CyanogenMod تبدیل به یک شرکت شده است. با این حال، رویای این شرکت در ساخت یک سیستم عامل اندرویدی محبوب و بزرگ، به حقیقت نپیوسته است. شرکت CyanogenMod خبر از اخراج تعداد زیادی از کارمندان‌اش را داده است.
 

 سیانوژن ممکن است دیگر بروزرسانی نشود


طبق اخبار منتشر شده، از ۱۳۶ کارمند شرکت سیانوژن، ۳۰ نفر اخراج شده‌اند؛ یعنی این شرکت ۲۰ درصد نیروی کارش را از دست داده است. بیشتر افرادی هم که شرکت را ترک کرده‌اند، از تیمی بوده‌اند که روی سیستم عامل سیانوژن کار می‌کردند. البته این بدین معنا نیست که قرار است پشتیبانی از سیستم عامل سیانوژن تمام شود، اما در حال حاضر کسی دیگر در شرکت CyanogenMod روی این سیستم عامل کار نمی‌کند، در نتیجه نمی‌دانیم آیا قرار است مثل قبل، شاهد عرضه‌ی آپدیت‌های سیانوژن باشیم یا نه.

 سیانوژن ممکن است دیگر بروزرسانی نشود


گزارش‌ها می‌گویند که شرکت CyanogenMod می‌خواهد از این پس روی ساخت اپ تمرکز کند. در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری از تصمیمات این شرکت در دست نداریم، اما کاملا واضح است که سیستم عامل سیانوژن وضعیت خوبی ندارد. امیدواریم برنامه‌نویسان و مردم خودشان خودجوش اقدام به پشتیبانی از این سیستم عامل متن باز کنند.

مرتبط‌ها

بهترین هتل های شهر مشهد

گرگ یا گوسفند ناتو پشت آیفون است

آل خلیفه در سراشیبی سقوط

تحقیر با تدبیر رئیس‌جمهور چه نسبتی دارد؟

درس‌های عملیات آزادسازی خرمشهر

بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی و عزت نفس