دیدبان

هاشمی: مردم قبل از دولت تدبیر کف زمین زایمان می‌کردند!

هاشمی: مردم قبل از دولت تدبیر کف زمین زایمان می‌کردند!

دیدبان: سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت صبح امروز در مصاحبه‌ای با رادیو ایران در رابطه با خبرهای خوش حوزه سلامت، گفت: خبر خوشی که امروز می‌توانم به مردم بدهم این است که طرح تحول سلامت با تمام قدرت ادامه پیدا خواهد کرد البته حلقه‌های این زنجیر با مصوبات دولت و مجلس تکمیل خواهد شد.
 
وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌های موجود در بحث طرح تحول سلامت، پایدار نبودن منابع مالی این طرح است که با کمک مجلس و در قالب برنامه ششم امیدواریم این مشکلات نیز برطرف شود.
 
وزیر بهداشت امروز برای افتتاح پروژه‌های درمانی به استان البرز سفر کرده‌ است، گفت: سه دانشکده داروسازی، دندانپزشکی و پرستاری و مامایی در استان البرز افتتاح خواهیم کرد و تخت‌های ویژه و ICU در این استان به دو برابر قبل خواهد رسید.
 
هاشمی با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی در دولت‌های گذشته و کمبود خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در استان البرز گفت: در استان البرز کمترین تخت بیمارستانی در کشور را داشتیم که امروز 2500 تخت بیمارستانی دیگر نیز در استان البرز خواهیم داشت و در ماه‌های آینده نیز 500 تخت بیمارستانی اضافه‌خواهیم کرد که با این میزان یک آرامش و رضایت نسبی در بین مردم برقرار شده است.
 
وزیر بهداشت ادامه داد: واقعاً موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند و شرایط بهداشتی و درمانی در برخی از بیمارستان‌های بسیار بد بود و  ما از دولت تشکر می‌کنیم که با بودجه و هزینه‌هایی که در این حوزه انجام داد امروز می‌توانیم سرمان را بلند کنیم.
 
وزیر بهداشت با تأکید نسبت به کاهش پرداختی‌ها از جیب مردم، گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم پرداخت از جیب مردم در حوزه بهداشت و درمان کاهش داشته است و مردم سهم کمی از هزینه تمام شده خدمات را می‌پردازند.
 
هاشمی در پایان گفت: با توجه به اینکه استان البرز سهم بزرگی از تصادفات را در خود جای می‌دهد اورژانس‌های این استان نیز افزایش پیدا کرده و این میزان باز هم رو به افزایش است.

منبع: فارس

مرتبط‌ها

بهترین هتل های شهر مشهد

گرگ یا گوسفند ناتو پشت آیفون است

آل خلیفه در سراشیبی سقوط

تحقیر با تدبیر رئیس‌جمهور چه نسبتی دارد؟

درس‌های عملیات آزادسازی خرمشهر

بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی و عزت نفس