دیدبان

کشف جسد دومین قربانی عکس سلفی

کشف جسد دومین قربانی عکس سلفی

دیدبان: فرمانده انتظامی چالوس از کشف جنازه مرد جوانی در رودخانه مجلار بخش مرزن‌آباد خبر داد و گفت: به احتمال زیاد جسد متعلق به جوان البرزی مفقود شده در 14 خرداد است که به همراه خواهر خود در حال عکس گرفتن غرق شده بودند.

علیرضا قدیمی با اشاره به  کشف جنازه مرد جوانی در رودخانه مجلار بخش مرزن‌آباد، اظهار کرد: جسد کشف شده قابل شناسایی دقیق نیست، اما از شواهد امر بر می آید جسد متعلق به مرد جوان البرزی است که برای نجات خواهرش تن به آب رودخانه «منطقه مجلار» مرزن‌آباد داده بود و سعی کرده بود وی را نجات دهد.

وی با بیان اینکه بیش از یک ماه از غرق شدن دو خواهر و برادر در رودخانه منطقه مجلار بخش مرزن‌آباد، می گذرد، تصریح کرد:  در روز 14 خرداد جسد خواهر در زمان کوتاهی پیدا شد اما با وجود تلاش‌های زیاد برای یافتن جسد برادر جوان این موضوع پیچیده شد که  با پیگیری و اعلام از سوی اهالی منطقه مبنی بر  پیدا شدن جسد مرد جوان در رودخانه مجلار بخش مرزن‌آباد گروه آگاهی فرماندهی انتظامی چالوس به‌محل حادثه رهسپار شدند.

فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به اینکه جسد بر اثر ضربات زیاد قابل شناسایی نیست، تصریح کرد: بستگان متوفی جنازه را دیدند و با توجه مشخصات، نشان می دهد به احتمال زیاد جنازه مربوط به "نعمت شاهسوند" باشد. جنازه کشف شده برای تشخیص هویت دقیق و تکمیل پرونده به پزشکی قانونی انتقال داده می شود.

مرتبط‌ها

بهترین هتل های شهر مشهد

گرگ یا گوسفند ناتو پشت آیفون است

آل خلیفه در سراشیبی سقوط

تحقیر با تدبیر رئیس‌جمهور چه نسبتی دارد؟

درس‌های عملیات آزادسازی خرمشهر

بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی و عزت نفس