ف

سالار عقیلی: چند پیشنهاد سینمایی را رد کرده‌ام

سالار عقیلی گفت: لفظ موسیقی جدی را از اساتید یاد گرفته‌ام و این لفظ به این معنا نیست که ما موسیقی شوخی هم داریم، بلکه منظور ما از موسیقی جدی موسیقی فاخر و اصیلی است که ریشه در فرهنگ ما دارد.

دیدبان: سالار عقیلی گفت: لفظ موسیقی جدی را از اساتید یاد گرفته‌ام و این لفظ به این معنا نیست که ما موسیقی شوخی هم داریم، بلکه منظور ما از موسیقی جدی موسیقی فاخر و اصیلی است که ریشه در فرهنگ ما دارد. ششمین قسمت برنامه موسیقایی «دوباره گوش کن» با حضور سالار عقیلی، خواننده مطرح موسیقی اصیل ایرانی روی آنتن شبکه نسیم رفت، سالار عقیلی در ابتدای این گفت‌وگو در خصوص علاقه مندی خود به هنر بازیگری گفت: بازیگری علاقه شخصی من بوده و هست که بعد از اتمام هنرستان موسیقی در دانشکده هنر و معماری در رشته تئاتر مشغول به تحصیل شدم زیرا از کودکی علاقه مند به بازیگری بودم و در دوران تحصیل مدارس هم تئاتر بازی کرده‌ام.
 

تاکنون چند پیشنهاد سینمایی را رد کرده‌ام


 وی ادامه داد: تاکنون چند پیشنهاد سینمایی را رد کردم زیرا متن یا سناریویی را ندیدم که به شخصیت و کاراکتر من نزدیک باشد و اگر روزی یک فیلمسازی یک کاراکتری را به من پیشنهاد بدهد که با حال و هوای فعلی زندگی ام در حوزه موسیقی سازگار باشد قبول می‌کنم اما در کل خیلی نمی‌خواهم در عرصه بازیگری وارد شوم زیرا احساس می‌کنم با این اتفاق به کار تخصصی من که موسیقی است لطمه وارد کند. عقیلی در ادامه در خصوص لفظ موسیقی جدی که چند بار به‌کار برده است، گفت: لفظ موسیقی جدی را ما از اساتیدمان یاد گرفته ایم و به این معنا نیست که ما موسیقی شوخی هم داریم، منظور ما از موسیقی جدی موسیقی فاخر است و موسیقی اصیل است که ریشه در فرهنگ ما دارد، البته موسیقی پاپ فاخر هم داریم و موسیقی پاپی هم داریم که آنقدر جدی هم نباشد و منظورمان از موسیقی جدی موسیقی اصیل ایرانی که ریشه در فرهنگ ما دارد، البته موسیقی جدی شاید کلمه چندان درستی نباشد و بهتر باشد همان لفظ موسیقی فاخر به کار رود.

وی در ادامه در خصوص ملاکش برای انتخاب تیتراژهای تلویزیون گفت: در واقع خودم به مجوعه‌های تاریخی خیلی علاقه‌مند هستم و دوست دارم در کنار آثار تاریخی در آثاری که در وصف شعرا و عارفان بزرگ ساخته می‌شود نیر سهمی داشته باشم. وی در ادامه در پاسخ به این سوال که در موسیقی پاپ چنددرصد خواننده‌ها به لحاظ اصول آوازی، خواننده ای ششدانگ محسوب می‌شوند گفت: البته نمی‌توان درصد گفت اما هستند خواننده‌هایی در عرصه پاپ که این توانایی زا دارد که از این میان می‌توان به محمد اصفهانی اشاره کرد که صدای ششدانگی دارد و به خوبی از اوج آواز در موسیقی پاپ بهره می‌برد.وی ادامه داد: کارهای قدیمی پاپ را معمولا زیاد گوش می‌کنم و در مجموع هر موسیقی که خوب باشد و درست معیارهای موسیقایی را رعایت کند به آن علاقه مند هستم.

عقیلی خاطرنشان ساخت: حتی یکبار هم موسیقی «رپ» گوش نکردم، البته نه اینکه دوست نداشته باشم گوش کنم بلکه به واقع شرایطش نبوده که موسیقی رپ گوش کنم. وی در پایان در خصوص نقش همسر خود در پیشرفت فعالیت موسیقایی خود گفت: چندباری می‌خواستم در سال‌های اول حضورم در عرصه موسیقی قید فعالیت در این عرصه را بزنم اما همسرم با این کار مقابله کرد زیرا فعالیت موسیقی به شکل اصولی کار سخت و پرمخاطره‌ای است و هنرمند همیشه در معرض خطر است.

وی در پایان گفت: متاسفانه مساله‌ای که طی سال‌های اخیر به موضوعی آزاردهنده برای من تبدیل شده است، موضوع بی احترامی به چهره‌های مطرح در فضای مجازی است و من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ایرانی از این عده خاصی و معدودی که با کوچکترین بهانه در فضای مجازی به چهره‌های مشهور بی احترامی می‌کنند تقاضا می‌کنم به احترام حفظ فرهنگ ایرانی از تکرار این اقدام پرهیز کنند. لازم به ذکر است، برنامه موسیقایی دوباره گوش کن، ساعت ۲۲ روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

منبع:آرمان

chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
آخرین اخبار
  • :: یدالله جعفری: مهم‌ترین پیام نهضت عاشورا امربه‌معروف و نهی از منکر است
  • :: ایران و چالش عبور از گردنه ترامپ
  • :: چرا در مذاکرات فراملی کمتر موفق می شویم؟
  • :: ترامپ و ملی گرایی اقتصادی
  • :: زمینه های واگرایی ایران و روسیه در بحران سوریه
  • :: ناکارآمدی‌ها در سبد انتخاباتی است یا حاکمیتی
  • :: این «پازل» همچنان تکمیل می‌شود
  • :: پاس‌کاری‌کافی است؛ گل بزنید
  • :: ادبیات دفاع مقدس نیازمند خانه‌تکانی است
  • :: نیاورانی‌ها از جان اقتصاد چه می‌خواهند؟
  • :: واقعیت میدانی؛ ناکارآمدی گنبد آهنین
  • :: درآمد موسیقی خیابانی ساعتی ۲۰۰ هزار تومان
  • :: چهار پیشنهاد برای مدیریت فضای رسانه‌ای
  • :: ایستادن در دامنه آتشفشان
  • :: تفکیک جنسیتی شایسته سالاری!
  • :: آمریکا - روسیه ؛ در آرزوی تغییرات
  • :: فاجعه‌ای که فراموش‌شدنی نیست
  • :: یک سفر با چند گام بلند
  • :: چگونه امید به بیرون، عامل خاموشی‌های کشور شد!
  • :: علت خلق جهنم چه بود؟
  • :: ۲۰ سال تجربه برای یک دورهمی؟!
  • :: جمع خانواده تفــریــق می‌شود
  • :: دفتر شعرم را از ترس ساواک آتش زدم
  • :: آغاز تحول با غذای حضرت عباس (ع)
  • :: خصوصی‌ها بگذارند در تحریم مشکل دارویی نداریم
  • :: دختری که ۷۰ پیغمبر از نسل او به وجود آمد
  • :: فرهنگ و تمدن اسلامی در افریقیه در دوران اغلبیان
  • :: با قواره کنونی دولت، هر برنامه‌ای ناموفق است
  • :: آتش جنگ کفر و اسلام با پذیرش قطعنامه خاموش نشد
  • :: تاثیر فضای مجازی در هویت و تربیت فرزندان
  • :: پای بازرسان آژانس انرژی اتمی چگونه به ایران باز شد؟
  • :: نمی‌دانم چرا دولت نمی‌تواند برای مشکلات تصمیم‌گیری کند
  • :: برای اولین‌بار دو پیام مهم و یک نماینده ویژه
  • :: ترامپ و باتلاقی دیگر برای امریکا
  • :: سواد رسانه و هنرِ تبلیغ
  • :: قمارخانه‌ای به وسعت همه قرعه‌کشی‌های صدا و سیما!
  • :: گاف تاریخی پروژه سفارشی مسیح علینژاد
  • :: بازخوانی واقعه مسجد گوهر شاد مشهد
  • :: تا اولین دور تحریم‌ها اروپا اقدام عملی انجام نمی‌دهد
  • :: قالیباف با لیست آبادگران موافق نبود
  • :: زوایای پنهان عدالت اجتماعی
  • :: تلاش ترامپ برای فروپاشی اتحادیه اروپا