دیدبان

سازمانی که آزادانه جنایت می کند

سازمانی که آزادانه جنایت می کند

دیدبان: تصور  کنید داعش رسما در ایران دفتر می زد یا فلان گروه تروریستی رسمی دنیا که دستش به خون ۱۲ هزار نفر آلوده است می گفت ما یک گروه مردمی هستیم و میخواهیم در ایران دفتر داشته باشیم ؛ چند درصد احتمال حمله نظامی به ایران وجود داشت و چند کشور قطع ارتباط بین المللی با دولتی می کردند که می خواست با تروریست های سازماندهی شده سالیان دراز همکاری کند و به آنان فرصت دهد دست به ترورهای جدیدی بزند؟

 همین چند سال قبل وقتی شهید صیاد شیرازی رسما توسط تروریست های منافقین ترور شد و به شهادت رسید، ظرف مدت کوتاهی مریم رجوی سرکرده این گروهک دستگیر و آزاد شد و حالا راحت تر جنایت خود را ادامه می دهد. بدون هیچ ترسی هم در به ظاهر آزاد ترین کشور دنیا قدم می زند و اجلاسیه برگزار میکند. تصور کنید جمهوری اسلامی ایران به گروهی که هزاران شهروند فرانسوی را کشته بود اجازه تجمع خیابانی می داد. چه سرنوشتی بر ایران می توان تصور کرد؟ هرچند از حقوق بشر غربی و آمریکایی چیزی جز حمایت از تروریسم نمی توان دید. حتی اگر این استدلال باشد که این گروه تروریست خوب و آن گروه تروریست بد است. همان طور که روزگاری آمریکایی ها از القاعده حمایت کردند و بعد دلیل حمله آنها به افغانستان و عراق شد. در سوریه می گویند فلان گروه تروریسم میانه رو است اما به راحتی سر می برند و کودکان را ذبح میکنند. داستان حمایت منافقین توسط غرب بر همین سناریو تطبیق میکند.

 مجاهدین خلق که در میان مردم به منافقین شناخته می شود بعد از کش و قوس های فراوان و سرانجام خیانت سران آن خرداد ۶۰ به صورت رسمی اعلام جنگ مسلحانه با دولت و حکومت ایران نمودند و دست به ترور و کشتار مردم زدند. از ترور شهیدان رجایی و باهنر تا حزب جمهوری و شهید بهشتی تا ترور کودک سه ساله به جرم آنکه پدرش در جهاد سازندگی کار میکرد تا ترور بزاز و بقال محل به جرم آنکه ریش دارند یا تصویر امام راحل را در مغازه خود گذاشته اند در کارنامه خود ثبت کردند. آخر سر نیز بعد از اعلام جنگ به راحتی در دام بزرگترین متجاوز قرار گرفتند و به مردم خود خیانت کردند. چگونه می توان پذیرفت گروهی خود را مجاهد برای مردم بنامند و در زمانی که کشورشان مورد تجاوز قرار گیرد در کنار متجاوز به حمله نظامی علیه ملتشان کمک کنند. از آن بدتر با گرفتن امکانات به صورت رسمی یک حمله سراسری علیه ایران آغاز کنند و آن فاجعه را در بیمارستان اسلام اباد غرب مرتکب شوند. شاید بسیاری ندانند در همه جای دنیا پرستار و کادر درمانی از مصونیت بر خوردار هستند اما منافقین همه را به رگبار بستند و به شهادت رساندند.

جنایت منافقین به اینجا نیز ختم نمی شود. برای کسانی که با اسم داعش آشنا هستند اگر از آنها سوال شود داعش چیست یا چه کسی است؟ سریع در ذهنشان یک انسان دست به چاقو می آید که می خواهد سر افراد را قطع کند. اما از همین افراد سوال شود آیا گروهی دیگر را می شناسید که چنین کاری کرده باشد، یقینا با « نه » جواب می دهند. سازمان منافقین در تاریخ سیاه و ددمنشانه خود بارها پوست انسان ها را کند و سر آنان را برید. زنده زنده کودک سه ساله را در آتش خشم خود سوزاند تا پدرش در ابادانی شهرشان فعال نباشد این گروه را باید پدر داعش و داعشیان دانست و از همه مهمتر سکوت جهانی نسبت به رفتار بی شرمانه این گروه در تبلیغات رسمی بین المللی است.

به راحتی در مجامع جهانی تردد می کنند و علیه جمهوری اسلامی ایران بیانیه می خوانند. سازمان تروریستی منافقین بیش از سی سال است شهروندان ایران را هدف قرار داده و در عراق با همکاری صدام ماشین آدم کشی او ونهاد سرکوب کننده ثانویه بود وپرونده این تشکل در عراق مفتوح است. اما در چتر حمایتی سازمان های بین المللی و کشورهای غربی رفتار بی شرمانه خود را دنبال میکنند.

سوالی که مهمتر از اقدامات تروریستی این سازمان مطرح می باشد، چگونگی تامین منابع مالی گروهک تروریستی است.  چه کسانی درپس پرده حمایتی از سازمان منافقین حمایت مالی و لجستیکی می کنند و امکانات مالی و اداری و اطلاعاتی خود را در اختیار این گروه تروریستی قرار می دهند. برای شناخت و تحلیل دقیق از سازمان نیاز پرونده تخصصی است اما حضور رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان نشان می دهد بعد از سقوط صدام این گروهک در دامان عربستان غوطه ور شدند و حالا از دلارهای وهابیون و سعودی ها ارتزاق میکنند. جنایت سعودی ها و حمایتشان از داعش در سوریه و القاعده در عراق و طالبان در افغانستان بر کسی پوشیده نیست. آیا قرار است این سازمان جنایت جدیدی را سازماندهی کند و چرا سازمان های اطلاعاتی سعودی از این سازمان حمایت میکنند. چگونه چنین نگینی را می توان تصور کرد و بدتر اینکه آنها خود را گروه های آزادی بخش و مردمی می نامند. گرفتن پول از دولت عربستان سعودی و کشتن مردم خود را چگونه توجیه میکنند.

بایستی منتظر ماند و دید سازمان در آینده با همکاری نهادهای اطلاعاتی عربستان و کشورهای اروپایی چه پروژه ای را برای جنایت جدید دنبال میکند. هرچند از سازمان فرتوت و پیری همچون منافقین چیزی بر نمی اید اما سازمان تروریستی منافقین دستش به خون ۱۲۰۰۰ انسان بی گناه آغشته است و بایستی روزی در داگاه محاکمه و به سزای اعمالش برسد.

منبع:البرزبان

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن