دیدبان

انهدام تیم 5 نفره گروهک پژاک توسط سپاه

انهدام تیم 5 نفره گروهک پژاک توسط سپاه

دیدبان: سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروهک پژاک در مرزهای غربی کشور شب گذشته توسط نیروهای سپاه پاسداران شناسایی شد و از اعضای این باند به هلاکت رسیدند. از این گروه تروریستی مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مرزداران نیروی انتظامی نیز در تمام مرزهای کشور استقرار دارند، گفت: در روزهای گذشته نیز در درگیری نیروهای انتظامی با یک گروهک تروریستی در خاش 5 نفر به هلاکت رسیدند و یک نفر از نیروهای انتظامی به شهادت رسیده است.

سردار اشتری با بیان اینکه نظم و امنیت مطلوبی در مرزهای کشور وجود دارد، بیان داشت: مرزهای کشور از حیث تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی مجهز بوده و برای ورود جریان‌های ضد انقلاب، داعشی و تکفیری ناامن است و نفوذ گروه‌های ضدانقلاب در ورودی مرزهای کشور میسر نیست.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های دریا در سواحل مازندران از اوایل تابستان با حضور نیروی انتظامی گفت: با تلاش مسئولان استانی سال گذشته آمار غریق در استان 60 درصد کاهش یافته و مردم و خانواده‌ها باید در این زمینه اقدام جدی صورت دهند.

منبع:تسنیم

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن