دیدبان

کویت، عربستان را تهدید کرد

کویت، عربستان را تهدید کرد

دیدبان: عبدالحمید دشتی نماینده پارلمان کویت و رییس شورای بین المللی حمایت از محاکمه های عادلانه و حقوق بشر بر ادامه روند پیگیری جنایات تروریستی عربستان در یمن تاکید کرد.

دشتی در گفت وگو با پایگاه خبری اینترنتی شاشه نیوز گفت که با رساندن ندای خود به نهادها و سازمان های رسمی مخالف جنایات جنگی برای 'تحت پیگرد قرار گرفتن عربستان و برملا کردن جنایات این کشور در سوریه و یمن ' به تلاش خود ادامه خواهد داد.

دشتی در ژنو در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر با نگاشتن توییت هایی عربستان را تهدید کرده و گفت: در 32 دوره شورای حقوق بشر در ژنو رژیم های تروریستی و ظلم و ستم به کار گرفته شده علیه ملت های سمتدیده را برملا خواهیم کرد.

وی افزود: فردا در ژنو در انتظار شنیدن خبرهای شاد برای ملت های مظلوم بحرین و عربستان و مردم آسیب دیده از تروریسم سعودی در یمن ، سوریه و عراق باشید.

وی تاکید کرد: عربستان در یمن کشتار می کند. آل سعود فقط در منطقه نجد حکومت می کرد اما طمع ورزی هایشان باعث شد تا مناطق حجاز و حائل و قطیف و الاحساء و سایر مناطق را به اشغال خود درآورند و مناطق یاد شده کشور آل سعود نام گرفت.

دشتی در گفت وگویی با شبکه تلویزیونی المسیره تاکید کرد در سی و دومین نشست شورای بین المللی حقوق بشر در ژنو که از 13 تا 17 ژوئن برگزار خواهد شد، اقدامات تروریستی و جنایات رژیم وهابی سعودی علیه ملت های منطقه از جمله یمن ، سوریه و عراق و مردم شهرهای واشنگتن و بروکسل و پاریس را به طور مستند ارائه خواهیم داد.

منبع:ایرنا

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن