دیدبان

کرمانشاه، مقصد بعدی سفر روحانی

کرمانشاه، مقصد بعدی سفر روحانی

دیدبان: اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، از سفر حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به استان متبوع خود خبر داد و گفت: تاکنون زمان دقیق سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه مشخص نشده است.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاع‌رسانی معاون اجرایی دولت، دکتر روحانی در نخستین سفر خود پس از ماه مبارک رمضان به کرمانشاه می‌رود.

استاندار کرمانشاه همچنین درباره جزئیات سفر روحانی گفت: برنامه‌های سفر مطابق معمول پیش خواهد رفت و سفر آقای روحانی معمولا یک یا دو روزه است.

رازانی در ادامه اظهار داشت: قطعا رئیس جمهور پس از دیدار مردمی جلساتی را با فعالان اقتصادی و نخبگان خواهد داشت، طبق رویه‌ای کاملا تعیین شده به تقویت بودجه‌های ملی استان کمک می‌کند و در این راستا پروژه‌هایی که در دو سال آینده به پایان می‌رسند در اولویت خواهند بود، همچنین نسبت به بعضی پتانسیل‌ها و نیازهای خاص استان تصمیم‌گیری خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در سطح استان آنچه که مربوط به پروژه‌های دارای ردیف است در دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: قرار است پیشنهادات جدید و نیازهای خاص استان را جمع آوری و به رئیس جمهور ارائه کنیم تا استان از سفر وی بهره‌مند شود.

وی از افتتاح و بهره‌برداری چندین طرح با حضور رئیس جمهور در کرمانشاه خبر داد و گفت: در حوزه تولید یک کارخانه فولاد که مربوط به بخش خصوصی بوده افتتاح می‌شود. پروژه عظیم دیگری به نام پتروشیمی چهارم کرمانشاه که مگاپروژه است و با تخصیص سرمایه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون یورو که حداقل 3 هزار اشتغال مستقیم و هزاران اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌کند، افتتاح خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن