دیدبان

سردار نقدی: عربستان به آخر خط رسیده

سردار نقدی: عربستان به آخر خط رسیده

دیدبان: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکایی ها ذاتا ترویست هستند، گفت: دولت عربستان به آخر خط رسیده و حرکات جدید برای چند روز بیشتر ماندن است.

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه افتتاح طرح «جوانه های صالحین» که صبح امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران و در خصوص تهدید یکی از کاندیداهای انتخابات آمریکا مبنی بر حمله نظامی به ایران اظهار داشت: آمریکا امروز از ملت ایران وحشت زده است.

وی افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس آتش سنگین روی این ملت می ریختند و فکر می کردند کسی نمی تواند پشت این خاکریز زنده باشد اما یک رزمنده با آر پی جی تانک دشمن را زمین گیر می کرد، امروز هم زیر بار تبلیغات سنگین ماهواره ای و شبکه های اجتماعی دشمن انتظار دارد ملت ما نابود و شهوت زده شده باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دشمن شاهد موج بزرگ جوانان با فریاد تکبیر و صف طولانی برای دفاع از حرم است و این برای آنها اعجاب انگیز خواهد بود، این تکرار همان صحنه های دفاع مقدس است.

وی در خصوص تروریست خواندن ایران توسط وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد: آمریکایی ها ذاتا تروریست هستند و امام می فرمایند آمریکا تروریست به ذات است. از روزی که رژیم آمریکا ابر قدرت مسلط دنیا شده است تا به امروز تاریخش پر از برگ های سیاه است.

نقدی با بیان اینکه ترور و جنایت ده ها میلیون نفر از شرق جهان یعنی ژاپن تا آمریکای لاتین مستقیم با گلوله های ارتش آمریکا بوده است تصریح کرد: وقتی کسی پرونده ای سیاه دارد دیگر نمی تواند به ملت دیگری تهمت بزند و این طنز آمیز است.

وی در خصوص بازبینی طرح صلح عربی برای پذیرش اسرائیل و ارتباط نزدیک عربستان با رژیم صهیونیستی گفت: کشورهای عربی هیچ گاه با عربستان همراه نمی شوند اما دولت های آنها از اول با اسرائیل همراه بودند.

سردار نقدی ادامه داد: ملت های عربی هیچ گاه زهر تلخی که از اسرائیل  چشیده اند تحمل نکرده و با اسرائیل سازش نمی کنند. دولت عربستان به آخر خط رسیده و این حرکات برای چند روز بیشتر ماندن است.

منبع:مهر

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن