دیدبان

نامزدهای احتمالی اصولگرایان در سال 96

نامزدهای احتمالی اصولگرایان در سال 96

دیدبان: یک فعال سیاسی اصولگرا می گوید قالیباف در مسائلی که به وی سپرده شده است خوب عمل می‌کند و بعید می‌دانم بخواهد در انتخابات شرکت کند.

حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا در خصوص فعالیت سیاسی احزاب برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: اصولگرایان همان برنامه‌ و الگویی که برای انتخابات مجلس در پیش گرفتند را باید ادامه بدهند و معتقدم همین کار را هم خواهند کرد.

وی ادامه داد: کارنامه عملکرد دولت یازدهم از طریق رسانه‌ها به دید مردم گذاشته می‌شود تا مردم طبیعتا بتوانند تصمیمات بهتری بگیرند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه فعلا گزینه‌خاصی از سوی اصولگرایان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری مطرح نیست، گفت: اکنون زود است اما معتقدم ائتلاف صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص گزینه‌های احتمالی برای نامزدی ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: آقای قالیباف در مسائلی که به وی سپرده شده است خوب عمل می‌کند و بعید می‌دانم بخواهد در انتخابات شرکت کند.

وی ادامه داد: اما احتمال حضور سعید جلیلی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری بالاست. درست است که در دور قبل 4 میلیون رای آورد اما این بار شرایط فرق می‌کند.

عضو جبهه ایستادگی افزود: بعید می‌دانم در این انتخابات آقای احمدی نژاد بخواهد حضور پیدا کند، این سفرهایی که ایشان می‌رود هم برای رای جمع کردن است، رای جمع کردن برای شخص دیگر.

کنعانی مقدم با بیان اینکه احتمال حضور حدادعادل و محمدرضا باهنر بسیار کم است ،تصریح کرد، افرادی مانند زاکانی و غیره بعید است که بخواهند جلو بیایند، البته برخی برای گرم کردن بازار انتخابات ممکن است حضور پیدا کنند، اما قطعا نه به امید پیروزی.

وی یادآور شد: اصولگرایان باید همان راه گذشته را در پیش بگیرند و بی وقفه آن را ادامه دهند. ائتلاف بهترین و مهمترین کاری است که می‌توانند انجام دهند.

منبع:نامه نیوز

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن