دیدبان

کاهش ساعت طرح «زوج و فرد»

کاهش ساعت طرح «زوج و فرد»

دیدبان: سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به ماه مبارک رمضان به تمهیدات پلیس راهور برای تسهیل در تردد شهروندان در معابر شهری اشاره و اظهار داشت: معابر ترافیکی تهران با شروع ماه مبارک رمضان به لحاظ ترافیکی تغییرات خاصی را خواهند داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: بار صبحگاهی علی‌القاعده با تاخیر شروع شده و در ساعات قبل از شهر 15 تا 20 درصد بار ترافیک سبک‌تر شده و در عوض از ساعات هفده- هجده به بعد تا ساعات افطار بار ترافیک سنگین‌تر خواهد شد.

این مقام ارشد راهور پایتخت ادامه داد: بر همین اساس تمرکز و مدیریت ترافیکی بر همین اساس انجام شده و بیشتر در ساعات عصر اعمال خواهد شد. چرا که مراجعه مردم برای خرید و انجام امورات روزمره در ساعات بعد از ظهر و نزدیک افطار پررنگ‌تر شده و پیک ترافیک نیز به موازات آن افزایش می‌یابد.

سردار حسینی به تمهیدات خاص پلیس راهور در این راستا اشاره و اعلام کرد: برای تسهیل در تردد روزه‌داران ساعت طرح زوج و فرد 2 ساعت کاهش می‌یابد؛ ساعت طرح زوج و فرد تا امروز از 6 و نیم صبح تا 19 بوده که از فردا از 6 و نیم شروع شده و تا ساعت 17 ادامه دارد.

وی تاکید کرد: در همین راستا ساعت اعمال طرح ترافیک و طرح زوج و فرد همانند هم شده و از ساعت 6 و نیم تا 17 اعمال می‌شود بنابراین بازه زمانی 17 به بعد فرصت مناسبی برای تردد شهروندان است.

سردار حسینی به روزهای بلند تابستان اشاره و تصریح کرد: خیلی از شهروندان تمایل دارند بعد از صرف افطار در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها حضور یابند. بنابراین تمهیدات خاصی پیش‌بینی شده و تا ساعت یک بامداد معابر تحت پوشش پلیس راهور قرار خواهند گرفت تا مردم بتوانند در کمال آرامش بتوانند فراغت خود را سپری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به بحث برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و دور دور کردن‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: برخورد با مزاحمت‌ها، تخلفات حادثه‌ساز و انجام اعمالی همچون دور دور کردن در دستور کار پلیس راهور قرار داشته و پلیس به شدت با این موارد برخورد می‌کند تا شهروندان در آرامش کامل به سر برند.

منبع:فارس

مرتبط‌ها

بهترین هتل های شهر مشهد

گرگ یا گوسفند ناتو پشت آیفون است

آل خلیفه در سراشیبی سقوط

تحقیر با تدبیر رئیس‌جمهور چه نسبتی دارد؟

درس‌های عملیات آزادسازی خرمشهر

بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی و عزت نفس