دیدبان

برخورد با پخش موسیقی‌های مبتذل

برخورد با پخش موسیقی‌های مبتذل

دیدبان: نشست دیدار عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور قضات نواحی ٣، ٥ و ١١ دادسرای تهران، برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به تحت تعقیب قرار گرفتن چند تهیه کننده ضدانقلاب خارج از کشور به‌لحاظ پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم خود در شبکه‌های ماهواره‌ای، به این افراد هشدار داد: مناسب است از ظرفیت‌های داخلی برای امر تبلیغات استفاده شود و اجازه ندهیم دست ما به‌سوی شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب دراز شود.

جعفری دولت‌آبادی اقدام دادستانی در تعقیب این افراد طی هفته اخیر را بر مبنای مجوز قانون خواند و همچنین از نشر کلیپ‌ها و نماهنگ‌های مبتذل تهیه شده از طریق استودیوهای زیرزمینی در شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب انتقاد کرد و از دستگیری هشت نفر از این افراد طی هفته اخیر خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این آخرین دستگیری در این زمینه باشد.

وی افزود: ما با سرگرمی و شادی مردم مخالفتی نداریم و جمهوری اسلامی ایران در این زمینه برنامه‌هایی دارد؛ اما دادستانی با پخش موسیقی‌های مبتذل و اقدامات خلاف قانون برخورد خواهد کرد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده فوت دختربچه پنج‌ساله در پارک گفت: پرونده در دادسرای جنایی تحت رسیدگی است.

جعفری دولت‌آبادی خطاب به سرپرستان گفت: سرپرستان باید به اماکن عمومی، پارک‌های بزرگ و اماکن تفریحی سرکشی کنند تا از این مسائل پیش‌گیری شود تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ارتباط با پرونده آتش‌سوزی در خیابان جمهوری که دی ماه سال ١٣٩٢ اتفاق افتاد، عنوان کرد: پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.

منبع:مهر

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن