دیدبان

هدیه طرفداران حمله اتمی به ایران به ضد انقلاب

هدیه طرفداران حمله اتمی به ایران به ضد انقلاب

دیدبان: در جلسه اخیر گروهی از حامیان رژیم صهیونیستی در نیویورک سلطنت‌طلبان نیز شرکت کردند و به خاطر فعالیت‌های به‌اصطلاح حقوق بشری خود جایزه دریافت کردند.

در این مراسم که در واقع یادبودی برای حادثه هلوکاست بود در کنار چهره‌های سرشناس صهیونیست همچون خاخام شامولی از فعالان مخالف توافق هسته‌ای با ایران، شلدون ادلسون میلیاردر معروف که یک بار در مخالفت با مذاکرات هسته‌ای گفت باید به ایران حمله اتمی کرد، پاملا اندرسون هنرپیشه طرفدار اسرائیل، رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع نیز حضور داشت.
طرفداران رژیم صهیونیستی در مراسم یادبود هلوکاست، حادثه‌ای که به همت مافیای همین صهیونیست‌ها حتی اظهارنظر در رد آن جرم محسوب می‌شود به رضا پهلوی بابت فعالیت‌هایش در حوزه حقوق بشر جایزه‌ای اهدا شد.
رضا پهلوی پرچمدار جریان سلطنت طلب که به دلیل عدم برخورداری از پایگاه مردمی در ایران به شدت به حمایت‌های صهیونیست‌ها نیازمند است ضمن شرکت در این مراسم در مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی اعلام کرد که حضورش در این مراسم به معنای موافقت با مواضع حامی مالی مراسم در مورد حمله به ایران و مخالفت با توافق هسته‌ای نیست!
وی که با این اظهار نظر نیازش به حمایت‌های صهیونیست‌ها را بار دیگر نشان داد، در حالی که حامی مالی مراسم در حین سخنرانی عنوان کرد که باید بر سر ایران بمب اتم ریخت! از هر گونه اظهار نظر و مخالفتی خودداری کرد تا فرصت برخورداری از حمایت‌های مالی صهیونیستی را از دست ندهد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن