دیدبان

ممنوعیت اشتغال نیروهای آزاد در مدارس

ممنوعیت اشتغال نیروهای آزاد در مدارس

دیدبان: آموزش و پرورش شهر تهران طی بخشنامه ای بر ممنوعیت به‌کارگیری نیروهای آزاد، جهادی و شرکتی در مدارس تأکید کرده است.

در این بخشنامه آمده است: با توجه به تبصره ذیل ماده 51 قانون مدیریت خدمات کشوری، به کارگیری نیروی آزاد خارج از محدوده مجوزهای قانونی ممنوع اعلام شده است.

به موجب مواد 51 و 52 قانون مدیریت خدمات کشوری و مواد 5 و 9 ضوابط اجرای بودجه سال 1394، به کارگیری نیروی انسانی آزاد تحت هر عنوان و به هر شکل (اعم از جهادی، شرکتی، انجمن اولیا، پرداخت از منابع دولتی و غیردولتی یا حتی بدون پرداخت) توسط مناطق و مدارس ممنوع است.

به کارگیری و پرداخت هرگونه وجه به افرادی که بدون مجوز در مدارس به کار گرفته می‌شوند به منزله تصرف غیرقانونی در اموال عمومی محسوب و افراد متخلف به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

به کارگیری افراد بدون داشتن ابلاغ رایانه‌ای و نیز به کارگیری افراد خارج از پست و سمتی که ابلاغ برای آنها صادر شده و نیز صدور هرگونه گواهی انجام کار یا اشتغال به خدمت توسط مدیران مدارس به هر نحو و شکلی که باشد، ممنوع است.

به استناد مواد 76، 39 و 65 قانون محاسبات عمومی، انجام هرگونه دریافت و پرداخت تحت هر عنوان، خارج از سیستم حسابهای بانکی مندرج در ماده 76 قانون مذکور و نیز استفاده از حسابهای غیردولتی و واریز درآمدها و وجوه مرتبط به حسابهای سایر منابع و شخصی به غیر از حسابهای غیر قابل برداشت خزانه ممنوع است.

منبع:ایرنا

مرتبط‌ها

بهترین هتل های شهر مشهد

گرگ یا گوسفند ناتو پشت آیفون است

آل خلیفه در سراشیبی سقوط

تحقیر با تدبیر رئیس‌جمهور چه نسبتی دارد؟

درس‌های عملیات آزادسازی خرمشهر

بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی و عزت نفس