دیدبان

واکنش ضرغامی به درگذشت همسر شهید بابایی

واکنش ضرغامی به درگذشت همسر شهید بابایی

دیدبان: سیدعزت‌الله ضرغامی رییس سابق سازمان صداوسیما درباره مرگ صدیقه حکمت همسر شهید بابایی و سریال «شوق پرواز» به کارگردانی یدالله صمدی که در دوران مدیریت ایشان به تولید رسیده بود گفت: "صدیقه حکمت همسر شهید بابایی به دیدار حق شتافت. او به راستی شایستگی همسری و همراهی آن سردار بزرگ سپاه اسلام را داشت. شهاب حسینی در سریال «شوق پرواز» کولاک کرد. او شایسته ی هر جایزه ای است."

صدیقه حکمت همسر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی پس از تحمل ماه‌ها درد ناشی از بیماری کبدی، بعد از ظهر دیروز بر اثر این عارضه در بیمارستان نمازی شیراز، دارفانی را وداع گفت.



شوق پرواز نام یک مجموعه تلویزیونی است که به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد زندگی عباس بابایی یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است. این سریال از شهریور ماه سال 1390 تا بهمن همان سال و در قالب 24 قسمت به روی آنتن رفت. کارگردان این مجموعه بر عهده یدالله صمدی بود. بازی شخصیت سرلشکر خلبان بابایی را شهاب حسینی بر عهده داشت.

مرحوم صدیقه حکمت، همسر عباس بابایی با دیدن فیلم «دل‌شکسته» تحت تاثیر بازی شهاب حسینی قرار گرفت و وی را برای ایفای نقش همسرش در سریال پیشنهاد داد که با موافقت سایر عوامل تهیه روبرو شد.

سریال «شوق پرواز» از جمله سریال‌هایی بوده است که در دوران مدیریت عزت‌الله ضرغامی بر سازمان صداوسیما به تولید رسیده بود.

مرتبط‌ها

بهترین هتل های شهر مشهد

گرگ یا گوسفند ناتو پشت آیفون است

آل خلیفه در سراشیبی سقوط

تحقیر با تدبیر رئیس‌جمهور چه نسبتی دارد؟

درس‌های عملیات آزادسازی خرمشهر

بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی و عزت نفس