دیدبان

استقلال مرا نخواهد به سپاهان می روم

استقلال مرا نخواهد به سپاهان می روم

دیدبان: سیروس پورموسوی درباره رفتن عبدالله ویسی از استقلال خوزستان و پیوستنش به سپاهان اظهار داشت: نمی دانم چه بگویم در شوک هستم. شب خوابیدم؛ صبح بیدار شدم و دیدم که چقدر همه چیز عوض شده است. ویسی با سپاهان تمام کرد، خسوس به گسترش فولاد رفت و شنیده ام چند بازیکن دیگر هم قصد رفتن کردند.

وی در ادامه افزود: مادیشب به اتفاق بعضی از بازیکنان در عروسی دکتر نوروزی بودیم و هیچ خبری نبود. اما به یکباره همه چیز تغییر کرد. باید با عبدالله ویسی صحبت کنم و بدانم دلیلش برای رفتن چه بود. صددرصد او دلیل محکمه پسندی برای این کار دارد چرا که برای قهرمانی این تیم سختی های زیادی کشید و راحت نبود که بخواهد این مجموعه را ترک کند. ما همگی دست به دست هم دادیم اما الان خانواده در حال از هم پاشیده شدن است. برای ما نقشه کشیده اند تا ما را از بین ببرند.

مربی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم درباره شایعه انتخابش به عنوان سرمربی جدید این تیم در لیگ شانزدهم خاطرنشان کرد: تا الان که با شما حرف می زنم در این باره هیچ صحبتی با من نشده است. من دو سال با مجید باقری نیا و سه سال با عبدالله ویسی در این تیم کار کرده ام. به نوعی از روز اول همراه استقلال خوزستان بودم. دوست دارم هر کمکی از دستم برمی آید برای این تیم انجام دهم اما اگر همه بازیکنان به تاراج بروند من تنهایی چه کار می توانم انجام بدهم. 

وی همچنین ادامه داد: ما برای موفقیت در فصل آینده باید اسکلت تیم را حفظ کنیم. باید جوابگوی هواداران باشیم. درست است که فصل پیش تغییرات زیادی داشتیم و نتیجه گرفتیم اما هیچ تضمینی نیست که این اتفاق دوباره تکرار شود. قرارداد خیلی از بازیکنان تمام شده است. کولیبالی، ادواردو، طیبی و ... دیگر با ما قرارداد ندارند و هر لحظه امکان دارد به تیم دیگری بروند. 

پورموسوی درباره پیشنهاد استقلال تهران به محمدطیبی اذعان داشت: دیشب محمد طیبی به من گفت که استقلالی ها با او تماس گرفته اند البته هنوز تصمیمی نگرفته است اما از محمد انتظار می رود همراه استقلال خوزستان بماند. او و بقیه بازیکنان باید باهوش باشند و بهترین تصمیم را بگیرند. امثال خسوس که خارجی هستند را نمی توان انتظار چندانی از آنها داشت اما از کسانی مثل محمد طیبی که در این باشگاه درخشیدند و به تیم ملی رسیدند انتظار می رود از خود گذشتگی کنند و همراه تیم باقی بمانند.

وی درباره رفتن بازیکنانی چون زهیوی به سپاهان همراه با عبدالله ویسی تصریح کرد: عبدالله ویسی عاشق مردم خوزستان است و دوست ندارد به استقلال ضربه ای وارد شود. او پیش از این هم به من گفته بود که قصد خرید بازیکنان از استقلال خوزستان را ندارد اگر هم پیشنهادی مثلا به بازیکنی داده است حتما به این خاطر بوده که دیده این بازیکنان می خواهند استقلال خوزستان را ترک کنند و به تیم دیگری بروند. من و عبدالله ویسی بسیار با هم هماهنگ بودیم و در این سه سال رابطه خوبی هم با یکدیگر برقرار کردیم امیدوارم که هرکجا که هست موفق باشد.

پورموسوی در پایان در پاسخ به این سوال که بین سرمربیگری استقلال خوزستان و مربیگری در سپاهان کدام گزینه را انتخاب می کند، گفت: صددرصد من گزینه ای را انتخاب می کنم که مردم خوزستان خوشحال شوند. اگر بدانم که حضورم در استقلال خوزستان مثمرثمر است حتما در این تیم می مانم و به کارم ادامه می دهم اما اگر ببینم اینطور نیست همراه عبدالله ویسی به سپاهان می روم.

مرتبط‌ها

بهترین هتل های شهر مشهد

گرگ یا گوسفند ناتو پشت آیفون است

آل خلیفه در سراشیبی سقوط

تحقیر با تدبیر رئیس‌جمهور چه نسبتی دارد؟

درس‌های عملیات آزادسازی خرمشهر

بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی و عزت نفس