دیدبان
سروری:

جریانی سکولار در شهرداری نفوذ کرده است

جریانی سکولار در شهرداری نفوذ کرده است

به گزارش دیدبان، پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حذف نمادهای مقاومت از معابر شهری تهران، اظهار داشت: مدت‌هاست نگرانی عده‌ای از نمایندگان نسبت به رفتارهای معنادار سازمان زیباسازی دغدغه شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهد برگزاری نمایشگاهی کاملاً بی‌ثمر به نام نگارخانه شهری هستیم که بارها پیرامون آن تذکراتی به شهردار داده شده و  نمایندگان شورای شهر تاکید داشتند که نگارخانه باید در جایی مستقر شکل گیرد.

به گزارش فارس، سروری ادامه داد: اینکه این تابلوها که عموماً هم غربی است، در شهر قرار داده شود چیزی جزء افزایش تصادفات شهری را به همراه نخواهد داشت و هیچ بازدهی هنری را نمی‌تواند از خود بروز دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: سازمان زیباسازی، نگارخانه‌ای بی فایده را در شهر برگزار می‌کند در حالی که به نیمه شعبان به عنوان مهمترین اتفاق بشریت و همچنین روز سوم خرداد که قله پیروزی ملت ایران است بی‌توجهی می‌کند و شهر خالی از نمادهای مقاومت و نیمه شعبان است.

وی ادامه داد: این سوال برانگیز است که تابلوها و نقاشی‌های ایتالیایی و فرانسوی که امکان رؤیت آنها در سرعت اتومبیل‌ها امکانپذیر نیست، دغدغه اصلی می‌شود ولی شهر تهی از نمادهای مربوط به نیمه شعبان و سوم خرداد می‌شود.

سروری با بیان اینکه در سازمان زیباسازی جریانی مخالف با ارزش‌های انقلابی وجود دارد، گفت: متاسفانه یک جریان سکولار و غیرانقلابی که دائماً‌ به دنبال ایجاد نمادهای غیرارزشی برای تغییر ذائقه فرهنگی مردم تهران هستند به شهرداری و برخی زیر مجموعه‌های آن نفوذ کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امید مردم پایتخت این است که شهردارش سردار جنگ و فرمانده لشکر بوده و خود نیز در ردیف خانواده شهدا و مسیر این ارزش‌ها قرار دارد. اما مدیریت برخی زیرمجموعه‌های شهرداری که به هر بهانه‌ای به دنبال حذف نیروها و المان‌های ارزشی هستند ساز ناکوکی است که از دل شهرداری شنیده می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ما نسبت به رفتار زیباسازی معترض هستیم و این اعتراض خود را به طور رسمی اعلام خواهیم کرد.

سروری در پایان گفت: جریانی در سازمان زیباسازی با این اقدامات آب به آسیاب کسانی می‌ریزند که هیچ علاقه‌ای به ارزش‌های انقلابی در کشور ندارند.

 

مرتبط‌ها

بهترین هتل های شهر مشهد

گرگ یا گوسفند ناتو پشت آیفون است

آل خلیفه در سراشیبی سقوط

تحقیر با تدبیر رئیس‌جمهور چه نسبتی دارد؟

درس‌های عملیات آزادسازی خرمشهر

بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی و عزت نفس