دیدبان

توهین عضو مشارکت به اصلاح طلبان مجلس دهم

توهین عضو مشارکت به اصلاح طلبان مجلس دهم

دیدبان: پس از انتشار خبر جلسه تندروهای اصلاح طلب و اعضای مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب و تصمیم گیری برای عارف در رقابت با لاریجانی د رانتخابات هیات رییسه مجلس دهم برخی حامیان عارف که تحت لوای لیست امید به مجلس دهم راه پیدا کرده اند نسبت به این جلسه و نتایج آن واکنش نشان دادند. در همین راستا یک نماینده اصلاح طلب راه یافته به مجلس دهم ضمن انتقاد از آنچه که وی پدرخوانده های اصلاحات نامیده گفت:آقایان فکر میکنند همچنان سال 76 است و اصلاحات نوپاست که امروز قصد دارند با ایفای نقش پدرخواندگی پا بر خواسته مردم بگذارند و مجلس اصلاحات را به لاریجانی تحویل بدهند. این آقایان که امروز نشسته اند و تصمیم برای اصلاح طلبان می گیرند همان هایی هستند که با عملکردشان در 88 اصلاحات را به وضع امروز کشاندند.امروز اسم اصلاح طلبی که شنیده می شود مخاطب به یاد براندازی و کف خیابان و .... می افتد.

بعد از این اظهارات که ظاهرا در جلسه اخیر فراکسیون امید گفته شده بود یکی از اعضای حزب منحله مشارکت( ع.ش) که این مجددا فعالیت سیاسی را شروع کرده است ضمن تهدید اصلاح طلبان راه یافته به مجلس گفت: این اقایان و خانم هایی که تحت عنوان اصلاح طلب به مجلس راه یافته اند بدانند که در نبود ژنرال ها کاندید شدند و ما مجبور به حمایت از این ها شدیم چه اینکه بسیاری از این ها اصلا اصلاح طلب نیستند و امروز به نام اصلاح طلب به نانی رسیده اند.
این عضو مشارکت افزود:اقایان بدانند اگر قرار است در مجلس فعال باشند باید خطوط قرمز تصمیمات کلان اصلاح طلبان را بدانند و از آن ها هرگز خارج نشوند که خروج از این خطوط عواقب خوبی برای دوستان تازه کار ندارد.
وی گفت:وقتی مجموعه تاق فکر اصلاح طلبی در بالادست به این نتیجه می رسد که عارف نباید کاندید ریاست مجلس شود نباید سایر اعضای فراکسیون امید بر خلاف این موضوع رفتارکنند و هم باید حرف واحد بزنند. وی در پایان از خاتمی خواست تا با توجیه عارف و فراکسیون امید از همین ابتدای تشکیل مجلس دهم اجازه ندهد خارج از چارچوب اصلاحات عمل شود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن