دیدبان

بیرانوند: دخترتان به هنجارشکنی عادت کرده

بیرانوند: دخترتان به هنجارشکنی عادت کرده

به گزارش دیدبان،به نقل از فارس، بهرام بیرانوند اظهارکرد: آشنایی فائزه هاشمی با افرادی از فرقه ضاله بهائیت به زمان زندانی بودن وی برمی‏‌گردد.

وی عنوان کرد: آشنایی فائزه هاشمی با فرقه بهائیت و تحت تاثیر قرار گرفتن او رشته‏‌های مودتی را بین وی و وابستگان این فرقه ایجاد کرده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی درخصوص دیدار فائزه هاشمی با برخی افراد فرقه بهائیت گفت: با توجه به اینکه بهائی‎ها جاسوس‎های بالفطره و سازمان یافته اسرائیل هستند، این دیدار یک هنجار شکنی بزرگ است.

بیرانوند بر ضرورت رصد فعالیت‎های فائزه هاشمی از سوی دستگاه‎های امنیتی اشاره و تاکید کرد: بر اساس اطلاعات موجود، اعضای فرقه بهائیت به صورت منظم باید گزارش‎ها و اخبار پیرامون خود را به افراد بالا دست و در نهایت به مرکز فرقه در اسرائیل ارسال کنند.

وی تصریح کرد: به عبارت دیگر فرقه بهائیت یک شبکه جاسوسی به نفع اسرائیل غاصب است و دیدار فائزه هاشمی با برخی از اعضای این فرقه مطلقا قابل بخشش نیست.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فائزه هاشمی به هنجارشکنی عادت کرده است، اظهار کرد: پدر فائزه هاشمی به ظاهر در قبال این هنجارشکنی یک تذکر بسیار شل و آبکی به او داده است.

بیرانوند با اشاره به برخی هنجارشکنی‎های فائزه هاشمی در سال‎های قبل به عنوان نماینده در مجلس بیان کرد: متاسفانه اینها نان انقلاب را خورده‎اند و به انقلاب آسیب می‎رسانند.

وی با اشاره به اینکه مواضع خوبی در قبال دیدار فائزه هاشمی با برخی اعضای فرقه ضاله بهائیت شکل گرفته است، افزود: موضع‌گیری برخی مراجع تقلید و رئیس قوه قضائیه نمونه‎هایی از این موضع گیری‎ها است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: واکنش‎های خوبی هم از سوی مردم اگر چه شاید ناکافی باشد، در قبال این اقدام فائزه هاشمی صورت گرفته است.

فرزندان هاشمی خود را صاحبان کشور و مافوق قانون می‎دانند

بیرانوند گفت: فرزندان هاشمی بار گرانی بر دوش انقلاب هستند و امید است، این بار گران روزی از روی دوش نظام برداشته شود.

وی اظهار کرد: آنها خود را صاحبان کشور و مافوق قانون می‎دانند و به نظرشان نباید هنجارهای نظام را رعایت کنند و لو اینکه رفتار آنها دست بیعتی با دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران و با مخالفان اسلام باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرقه ضاله بهائیت یک فرقه انگلیس‎ساز است و آنها جاسوسان بی‎جیره و مواجب اسرائیل هستند.

بیرانوند عنوان کرد: نزدیک شدن فائزه هاشمی به این فرقه یک لکه زشتی بر اعمال گذشته خاندان هاشمی افزود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن