دیدبان

اختلاط دختر پسر در دانشگاه ها غارت است

اختلاط دختر پسر در دانشگاه ها غارت است

دیدبان: حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی قم با عنوان «جهاد تا جهاد» و با موضوع «جامعه ولایتمدار» با اشاره به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این نظام، طراح صحنه ساز صفوف امام عصر(عج) و افشاگر اسلام آمریکایی است و با بسترسازی برای رفاه طلبان، رباخواران و باج دادن به بیگانگان مخالف است.

این استاد حوزه تصریح کرد: اسلامی که در برابر ارزش‌های متعالی هیچ حساسیتی نداشته باشد، اسلام عربستان سعودی و اسلام آمریکایی است و امام راحل با افشای اسلام ناب و کنار زدن پرده‌ها افسانه دشمنان را باطل کرد.

صدیقی بیان کرد: اسلام ناب، اسلام هجرت، اسلام مقاومت، اسلام شهادت، اسلام امامت و اسلام ولایت است که با استکبار، ظلم، تجاوز و نفاق جنگ ذاتی دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه اسلام ناب نسبت به طاغوت نفرت و با استکبار جنگ دارد، افزود: تنور جنگ با طاغوت، ستمگر، ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌ها و جاهلیت همیشه گرم بوده و در مقابل هرچه زمان پیش می‌رود، آنان احساس خطر بیشتری نسبت به اسلام داشته و تهاجم و فشارشان نسبت به سابق مضاعف خواهد شد تا جایی که در دریا و خشکی فساد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال سلطه بر مباحث فرهنگی است، خاطرنشان کرد: پوشش زن‌ها، اختلاط دختر و پسر در دانشگاه‌ها، ارتباط‌های نامشروع، از بین رفتن قبح رباخواری، حرام خواری و رشوه خواری و تجاوز فرهنگی همه غارت است.

صدیقی با اشاره به اینکه در عرصه سیاسی نباید سکولار بود، تصریح کرد: تحکیم به مدیریت جهان سلطه از اعظم کبائر است و قابل مقایسه با هیچ گناهی نیست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بزک کردن آمریکا از سوی برخی از مسؤولان، بیان کرد: فرهنگ امام، فرهنگ ستیز با آمریکا بود و با آمریکا می‌تاخت و بر سر او فریاد می‌زد و به امت شهید داده و به پاخاسته می‌فرمود: «هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بزنید و گلوله‌ها را به سمت او نشانه بگیرید.»

این استاد حوزه ادامه داد: امروز عده‌ای در ظاهر همراه با ولی فقیه بوده و از لفظ ولایت استفاده می کنند؛ اما در باطن در حال مقابله هستند.

صدیقی تصریح کرد: قرآن مسئله ولایت را شرط قبولی اعمال می‌داند و توحید در بستر ولایت قابل توجیه است؛ در غیر این صورت توحید به تنهایی امری ذهنی است و با ولایت معنا می‌شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: باید در مسیر ولایت برای تأمین اقتصاد مشروعی که مردم را حلال خور کرده و ذلتی متوجه آنان نباشد، قدم برداشت؛ چراکه فقر برای مردم ذلت آورده و حکومت اسلامی باید برای این فقر مبارزه کند.

این استاد حوزه صبر در برابر تحریم و دشمن شناسی را از مؤلفه‌های قرآنی برای مسلمین عنوان کرد و گفت: طلاب باید نسبت به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر حوزه انقلابی، خیزش عمومی داشته و به بصیرت افزایی بپردازند.

وی با بیان اینکه عمامه طلبه، کفن اوست که به معنای سرسپردگی برای امام زمان (عج) است، اظهار کرد: ولایتمداری به معنای خداپرستی است و مقابله با ولایت، شرک و آمریکا پرستی است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن