دیدبان

خانم بازیگر: شاید کارگردانها از چهره ما خوششان نمی‌آید!

خانم بازیگر: شاید کارگردانها از چهره ما خوششان نمی‌آید!

دیدبان: فریده دریا مج بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این روزها بسیاری از  بازیگران بیکار هستند. این موضوع گریبان مرا هم گرفته به طوری که از اردیبهشت سال گذشته من تاکنون هیچ کاری انجام ندادم و تنها چند سکانسی در فیلم "هفت ماهگی" و یک اپیزود در " درقصه ها به سر می برید" بازی کردم.

وی افزود: من از سال 53 که دانشجو بودم وارد کار رادیو شدم چند سالی در بین آن توقف ایجاد شد و از سال 79 دوباره به رادیو بازگشتم و این روزها همین کار رادیو را انجام می دهم. این روزها افرادی که کار می‌کنند یک عده خاص هستند به طوری که مداوم آنها را در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف می بینیم شاید کارگردانها از چهره ما خوششان نمی آید و ما را به کار نمی گیرند.

دریا مج با اشاره به نامه 30 تن از بانوان سینما به معاونت سیما تصریح کرد: این افراد به یک جایی رسیده اند که دست به چنین کاری زدند به هر حال همه باید زندگی کنند و خرج و مخارج خانه دروغ نیست. خرج من را همسرم می دهد اما بسیاری از بازیگران را می شناسم که به  تازگی ازدواج کرده اند و به امید اینکه در کارهای سینمایی و تلویزیونی به کار گرفته شوند و خرج زندگی آنها در بیاید به این سو رفتند اما متأسفانه در پروژه های سینمایی و تلویزیونی به کار گرفته نمی شوند.

این بازیگر ادامه داد: در هر کاری پیشرفت حاصل می شود اما این موضوع در بازیگری کمی متفاوت است به طور مثال اگر من یک کارگر ساختمانی می شدم بعد از چندین سال الان دیگر برای خودم بساز و بفروش داشتم. به طورکلی من معتقدم در کنارکار هنری باید یک شغل دیگر داشت و کار هنری را به عنوان شغل دوم دانست.

وی خاطر نشان کرد: چندی پیش یکی از همکارانم می گفت برای گذران زندگی ماشینش را فروخته این تأسف بار است و باید به فکر چاره ای بود. امیدوارم این مشکل حل شود و همه در پروژه های سینمایی و تلویزیونی اشتغال داشته باشند.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟