دیدبان

قانون استخدامی جدید برای ناجا راه گشا است

قانون استخدامی جدید برای ناجا راه گشا است

دیدبان: سردار اشتری فرمانده ناجا امروز در بیست ویکمین همایش سراسری مدیران و مسئولان ناجا اظهار داشت: قانون استخدامی نیروی انتظامی به شکل موقت بوده که به علت نیاز به اصلاحات جدید در ستاد کل این اتفاق انجام شده و هم اکنون آماده ارائه به مجلس بوده که پس از تصویب لازم الاجرا خواهد.

وی ادامه داد: قانون قدیم استخدامی به مدت یک سال تمدید شده ،‌مشکلی برای اجرا آن نداریم وامیدواریم قانون جدید راه گشایی برا ناجا باشد.

 

** مطالبات ناجا از مجلس دهم

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر مطالبات ناجا ازمجلس دهم گفت: از نمایندگان جدید و منتخبین دوره دهم مجلس تقاضا داریم که هماهنگی نزدیکی با نیروی انتظامی داشته باشند.

سردار اشتری ادامه داد: در دیدارو حضور دیروز( یکشنبه ) درمجلس با نمایندگان دوره دهم بحث هایی داشتم تا در خصوص رفع خلع های قانونی نیروی انتظامی هماهنگی را با ناجا انجام دهند.

 

**  بخش عمده ای از قاچاق کالا به شکل سازمان یافته است 

فرمانده ناجا در خصوص قاچاق کالا گفت: بخش عمده ای از قاچاق کالا به شکل سازمان وارد یا خارج می شودو مهم اینجاست که باید اشراف کاملی به این قضیه داشته باشیم تا جایی که با همکاری قوه قضایه و طبق قانون اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم تا امسال اخبار خوبی به مردم ارائه دهیم. 

وی تصریح کرد: درملاقات دیروزفرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری ایشان نیز تاکید بر دانه درشت ها و نیروهای سازمان یافته قاچاق کالاداشتند.

وی با بیان اینکه یکی از محور های سال 95 مبارزه با قاچاق کالا است افزود: با تدابیر رهبری، حمایت قوه قضاییه وسایر دستگاه ها برخورد شدیدی با عاملان قاچاق کالا خواهیم داشت.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن