دیدبان

ولایتی:حزب الله مایه فخر اعراب است

ولایتی:حزب الله مایه فخر اعراب است

دیدبان: مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی که در لبنان به سر می برد در صفحه اینستاگرام خود حزب الله لبنان را موجب فخر جهان اسلام و جهان عرب دانست.

به گزارش دکتر ولایتی با انتشار تصویری از دیدار روز چهارشنبه خود با دبیر کل حزب الله لبنان نوشت: روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه فرصت مغتنم و ارزشمندی فراهم شد تا به مدت حدود چهار ساعت با حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله دیدار نموده و در خصوص موضوعات منطقه و تحولات منطقه‌ای و میدانی به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

وی به تحرکات اخیر برخی کشورها در صدور بیانیه بر علیه حزب الله هم اشاره کرد و افزود:در ماه های اخیر شاهد تحرکات تاسف بار از سوی برخی کشورهای منطقه و حامیان تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری هستیم که به جای محکوم نمودن این گروه ها و مبارزه با رژیم صهیونیستی، بر علیه حزب الله لبنان و مظهر مقاومت در منطقه بیانیه صادر می کنند و آن را تروریست می خوانند.

دکتر ولایتی به شرایط فعلی دبیر کل حزب الله هم اشاره و تاکید کرد :نکته جالب آنکه علیرغم همه مشکلات و تضییقات و اینگونه تحرکات ، در این ملاقات آنچه ملاحظه نمودم همانا روحیه بالا، مثبت و همچون همیشه با انگیزه دبیر کل محترم حزب الله لبنان بود و بی تردید با همراهی محور مقاومت در منطقه شاهد پیروزی های روزافزون خواهیم بود ان شاء الله.

در پایان این نوشتار آمده : بی تردید باید گفت که حزب الله لبنان موجب فخر جهان اسلام و عرب است و اگر این پایمردی ها نبود امروز باید با تروریست ها در پایتخت برخی کشورهای اسلامی مواجه می شدیم.

دکتر ولایتی به منظور شرکت در نشست شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، سخنرانی در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت و ... به لبنان سفر کرده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن