دیدبان

تاکید روحانی بر آموزش زبان های خارجی

تاکید روحانی بر آموزش زبان های خارجی

دیدبان: حجت الاسلام حسن روحانی عصر سه شنبه و در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، خاطرنشان کرد: شهید مطهری حق بزرگی برگردن همه ما دارد و با وجود تلاش ها، پیشرفتهای علمی و تسهیل در دسترسی بیشتر به علوم، شخصیت این معلم شهید همچنان بی نظیر و بدون جایگزین است.

روحانی در این جلسه با تاکید بر لزوم دقت و جدیت در آموزش زبان های خارجی به دانش آموزان در مدارس، وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد تا در اسرع وقت با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، چگونگی تدریس و آموزش زبان های خارجی در مدارس را از لحاظ کمی و کیفی بررسی کرده و گزارش آن را به منظور برنامه ریزی و ساماندهی این مقوله به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نماید.

در این جلسه، گزارش شورای تخصصی حوزوی در زمینه چگونگی ارتباط و همکاری میان تفکرات و توانمندی های حوزوی و شورای عالی انقلاب فرهنگی و استفاده از آن در عرصه علم و فرهنگ ارائه و مقرر شد این شورای تخصصی، در زمینه تدوین نظریه فرهنگی انقلاب و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی میان فضلای حوزه؛ با تمرکز و اولویت بخشی به این امور، تلاش و فعالیت خود را گسترش دهد.

همچنین با تایید و تصویب اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی آقایان طباطبایی نژاد، فرجام، جمشیدی، پارسانیا، واعظی، ربانی، آذربایجانی، خسروپناه، عباسی و آقا نظری به عنوان اعضای شورای تخصصی حوزوی انتخاب شدند.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان  مطرح و بر انجام وظایف و ایفای نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای تحقق این فرمایشات تاکید کردند.

مرتبط‌ها

بهترین هتل های شهر مشهد

گرگ یا گوسفند ناتو پشت آیفون است

آل خلیفه در سراشیبی سقوط

تحقیر با تدبیر رئیس‌جمهور چه نسبتی دارد؟

درس‌های عملیات آزادسازی خرمشهر

بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی و عزت نفس