دیدبان

پاتک سپاه به «ساقی‌های» تهران

پاتک سپاه به «ساقی‌های» تهران

دیدبان: علی‌اکبر پوراحمدنژاد دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به اجرای طرح جامع ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در برخورد با تهیه و توزیع مشروبات الکلی در سطح استان، اظهار کرد: در این طرح ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مراقبت‌های خود را با همکاری سپاه تهران بر روی بحث مقابله با تهیه و توزیع مشروبات الکلی متمرکز کرده است.

دبیر کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با بیان اینکه مشروبات الکلی در انبارهای بزرگ قابل دپو نبوده و عمدتاً در اماکن شهری، انبار می‌شود، گفت: عمدتاً مشروبات الکلی در اماکن شهری داخل شهر تهران و برخی نقاط ییلاقی در شهرستان‌های شرقی پایتخت انبار می‌شوند که با توجه به گستردگی فضا، شناسایی این اماکن بسیار پیچیده و سخت است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری با کمک مردم و اطلاعات مردمی، 8 مرحله از طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مشروبات الکلی در استان تهران به اجرا درآمد و مقادیر زیادی مشروبات الکلی، اماکن دپوی این اقلام و خودروهای متهمان شناسایی و توقیف شد.

پوراحمدنژاد افزود: در طول اجرای این طرح، 136 بطری مشروبات الکلی خارجی، 87 لیتر مشروبات الکلی دست ساز داخلی و 9 خودرو از 17 متهم دستگیر شده کشف و ضبط شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: این طرح که با همکاری اطلاعات سپاه تهران و بسیج در حال انجام است به صورت لاینقطع تا پایان سال به اجرا در خواهد آمد و با توجه به اینکه این موضوع به هیچ وجه در فرهنگ شرعی و عرفی جامعه قابل پذیرش نیست به شدت با آن برخورد خواهد شد.

منبع:تسنیم

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن