دیدبان

من فقط می خواهم دایی برود!

من فقط می خواهم دایی برود!

دیدبان: سید عبدالرضا موسوی مدیر عامل هواپیمایی زاگرس و هتل داریوش کیش که گفته می‌شود از دوستان نزدیک امیر قلعه‌نویی نیز به حساب می‌آید امسال حامی مالی صبای قم شد و پیش از نیم‌فصل 50 درصد قرارداد کادر فنی و بازیکنان را پرداخت کرد تا صبا برخلاف سال‌های گذشته مشکل مالی نداشته باشد ولی اظهارات اخیر علی دایی و چند تن از بازیکنان صبای قم موجب شد او دیگر از سرمایه‌گذاری دلزده شود.

موسوی  می‌گوید وقتی به تیمی کمک می‌کند و بر علیه او حرف می‌زنند کارش بیهوده است و نباید وقتی نیت او خدمت بوده به او فحاشی کنند و سنگش بزنند.

او در مورد در اختیار گذاشتن رایگان هتل داریوش کیش به اعضای تیم تراکتورسازی برای برپایی اردوی نیم‌فصل و در مقابل کم اتاق دادن به صبایی‌ها در این هتل می‌گوید: صورتحساب تیم تراکتورسازی موجود و والله اپسیلونی نمانده است. تا زمانی که باشگاه تراکتور فیش واریز را برای ما ارسال نکردند به آنها هتل ندادیم. اصلا فرض می‌گیریم اگر هم این کار را انجام داده باشم اختیار زندگی خودم را ندارم؟

این سرمایه‌گذار می‌گوید علی دایی 100 درصد قول کسب سهمیه آسیایی داده ولی حالا این اتفاق نیفتاده و با این وجود او 50 درصد قرارداد کادر فنی و بازیکنانش را پیش از پایان فصل پرداخت کرده که کمتر در تیم‌های ایرانی اتفاق افتاده است.

موسوی، علی دایی را دوست خانوادگی خود عنوان می‌کند و می‌گوید او در هفته‌های دوم، سوم لیگ تمام قراردادش را دریافت کرده اما انتقاد این سرمربی از وضعیت تیم را نمی‌پذیرد و حرف‌های محمد دایی، ابوالفضل ابراهیمی و امیرحسین صادقی را سناریویی می‌داند که باب میلی دایی انجام شده است.

او همچنین می‌گوید به اعضای هیئت مدیره باشگاه صبا اعلام کرده محمد دایی، ابوالفضل ابراهیمی و امیرحسین صادقی به دلیل اظهاراتی که دور از شان او بوده باید از تیم کنار گذاشته شوند.

حامی مالی صبای قم در واکنش به اینکه گفته می‌شود در آستانه بازی برابر استقلال علیه کادر فنی و بازیکنانش مصاحبه کرده و علاقه‌مند به پیروزی آبی‌ها مقابل صبا است، اظهار کرد: کسی که قبل از من مصاحبه کرده علی دایی و بازیکنان بودند و من فقط پاسخ آنها را دادم.

مرتبط‌ها

بهترین هتل های شهر مشهد

گرگ یا گوسفند ناتو پشت آیفون است

آل خلیفه در سراشیبی سقوط

تحقیر با تدبیر رئیس‌جمهور چه نسبتی دارد؟

درس‌های عملیات آزادسازی خرمشهر

بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی و عزت نفس