دیدبان

وزارتخانه ای که اصلا خبرندارد!!

وزارتخانه ای که اصلا خبرندارد!!

دیدبان: رسایی اظهار داشت: اولاً که براساس مستندات شورای عالی امنیت ملی، اصل سرمایه‌گذاری و خرید این اوراق در دولت اصلاحات صورت گرفته و کارشناسان وزارت اطلاعات همان ایام این موضوع را تذکر داده‌اند چطور وزیر اطلاعات از این سابقه اطلاع ندارد. علاوه بر این مسئولی که در دولت اصلاحات به خاطر این اقدام برکنار شده بود مجدداً در یکی از کشورهای خارجی بکار گرفته شده و مسئولیت می‌گیرد و اشتباه دولت نهم در سال 85 تمدید و استمرار این روند است.

وی ادامه داد: علاوه بر این باید پرسید که اگر دولت قبل نیز چنین سرمایه‌گذاری در بانک‌های آمریکایی کرده و به تعبیر دولتمردان، به آمریکا اعتماد کرده، پس چرا دولت تدبیر و امید صدها برابر این مبلغ را در قمار برجام روی میز قرار دادند و چنین اعتمادی را به آمریکا و غرب کرده است؟!

نماینده مردم تهران با بیان اینکه دولت یازدهم با سیاست‌های خود، هزینه غیرقابل ارزش‌گذاری را در راه سازش با آمریکا پرداخته تصریح کرد: آقای روحانی با تماس تلفنی‌اش با رئیس جمهور آمریکا که در تاریخ انقلاب بی‌سابقه بود پا روی خون هزاران شهید انقلاب اسلامی ایران گذاشت تا شاید از این طریق بتواند رضایت کدخدا را جلب کرده و بخشی از تحریم‌های ظالمانه را از بین ببرد با این وجود چنین اتفاقی عملاً نیفتاد و ما همچنان تحت فشار و تحریم غرب هستیم.

وی تصریح کرد: 2 میلیارد دلار اموال ایران که از سوی آمریکا غارت شد در مقابل سرمایه‌هایی که دولت یازدهم برای رابطه و اعتماد به آمریکا به هدر داد بسیار ناچیز بود؛ بنده نگران اموال غارت شده مردم نیستم چراکه می‌توان با تلاش‌های دیپلماتیک و پیگیری‌های مکرر آن را به کشور بازگرداند یا جبران کرد هر چند که بعید است این دولت کار خاصی در این زمینه انجام دهد.

رسایی با اشاره به خدشه‌دار شدن عزت ملت ایران در زمان دولت یازدهم، گفت: مهمتر از آن 2 میلیارد دلار، عزت ملت ایران است که خدشه‌دار شده و همچنین ویژگی‌های جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در برابر نظام سلطه می‌باشد که به تاراج رفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بی‌محلی‌های پادشاه سعودی به رئیس جمهور ایران اسلامی، زانو زدن وزیر امور خارجه در مقابل امیر کویت و قضایای پیش‌آمده در مسابقات فوتبال بین تیم‌های ایرانی و عربستانی، تنها بخشی کوچک از پایمال شدن عزت ملت ایران در منطقه است که همه آنها هزینه است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن