دیدبان

اصولگرایان را به چاه نیندازید

اصولگرایان را به چاه نیندازید
تعامل:با شروع فعالیت های انتخاباتی دولت و رویکردهای پوپولیستی- اقتصادی به منظور تاثیر بر انتخابات آتی ریاست جمهوری از جانب گروه انحرافی، جناب آقای عسگر اولادی به عنوان رئیس یکی از تشکل های با سابقه کشور ظاهرا راه عبور از این فتنه را بازگشت به سمت فتنه 88 و تطهیر آنان می دانند.

حاج آقا عسگر اولادی در حاشیه همایش سراسری این جبهه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موسوی و کروبی را به عنوان فتنه نمی‌شناسم، گفت: "اهل فتنه دور اینها جمع شده‌اند و به حیثیت‌شان آسیب زده‌اند. من موسوی و کروبی را به عنوان فتنه نمی‌شناسم؛ چون با هر دویشان کار کرده‌ام. یک سال و نیم وزیر موسوی بودم و با کروبی نیز در کمیته امداد و زندان بودم."

جناب عسگر اولادی باید بدانند که چاه از چاله عمیق تر عواقب سقوط در آن ناخوش تر و خروج از آن دشوار تر است و البته دولت های سازندگی و اصلاحات قطعا چاهی عمیق تر از چاله دولت مهروز بوده اند و حالا که نظام ازچاه 16 ساله این دولت ها به چاله 8 ساله دولت مهرورزی افتاده است قطعا مسیر پیشرفت بازگشت مجدد به گذشته نیست.

اگر شما به حکم مصلحت می خواهید از بی قانونی ها و لجاجت های دولت احمدی نژاد گذر کنید، که قطعا هدف صحیحی است ، نباید فرش قرمزی برای اصلاح طلبان و فتنه گران بیندازیم تا هر آنچه تا امروزه رشته ایم پنبه شود.

ریش سفیدان سیاست باید بدانند که حنای کسانی که احترام نظام و رهبری را نگه نداشته و همچنان بر مواضع پیشین خود پای فشاری می کنند نزد مردم رنگی ندارد و بازگشت به گذشته و تطهیر فتنه گران فقط باعث تغییر نگاه مردم نسبت به این بزرگان خواهد شد.

از جناب آقای عسگر اولادی به عنوان رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری انتظار می رود نقشه راه تشکیلات تحت مدیریت خود را با هوشمندی، ذکاوت و البته بصیرت از صراط مستقیم منحرف نکرده و به منظور زدودن ابهام از ذهن ملت شریف ایران مواضع خود را منطبق بر خط رهبری تغییر دهند که قطعا مردم شریف ایران چاله دولت احمدی نژاد را بر چاه فتنه ترجیح خواهند داد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن