دیدبان

مرعشی: انصافا اصولگرایان کم آوردند!

مرعشی: انصافا اصولگرایان کم آوردند!

دیدبان: عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: اصولگرایان باید رابطه‌شان را با مردم بازسازی کنند و از تحکم بیشتر به مردم خودداری کنند و اجازه بدهند مردم انتخاب کنند و دست مردم را برای انتخاب محدود نکنند.

راه آینده اصولگرایی این بهانه‌جویی‌ها نیست، بلکه راه آینده آنها حرکت صحیح برای خدمت به مردم است. حسین مرعشی با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس عنوان کرد: اصلاح‌طلبان از بین ۶۸ کرسی برای ۶۱ کرسی کاندیدا دارند؛ از طرفی همه احزاب اصلاح‌طلب متحدانه تلاش می‌کنند.

وی افزود: فضا در همه حوزه‌های انتخابیه گرم و پر شور است، مردم آماده‌اند نیمه پایانی را هم با صلابت هم بردارند و شاهد مجلسی کارآمد باشیم. پیش‌بینی ما این است که در مرحله دوم بیش از ۴۰ کرسی خواهیم داشت.

 این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره مسائل مطرح شده درباره ریاست مجلس دهم یادآور شد: من معتقدم این مساله بحثی نیست که مردم درگیر آن باشند و پس از مرحله دوم منتخبان مردم تصمیم نهایی را درباره آن خواهند گرفت. او با انتقاد از اظهارات اخیر برخی اصولگرایان درباره شائبه دخالت دولت در انتخابات گفت: بدون شک ما هم با هر نوع دخالت دولت در انتخابات مخالف هستیم؛ البته فکر نمی‌کنیم دولت هم این کار را انجام دهد.

اتفاقا دوستان ما هم در استان‌ها از مدیران دولت قبل گله دارند که به نفع اصولگرایان کار می‌کنند و باقیمانده آنها به اصولگرایان کمک می‌کنند؛ ما هم امیدواریم مداخله‌ای در انتخابات نباشد همانطور که تا الان نبوده است.

مرعشی تاکید کرد: انتخابات متعلق به مردم است، مردم هم مسیر را شناخته‌اند و خودشان نمایندگانشان را انتخاب می‌کنند. رقابت‌های انتخاباتی باید عادلانه و صحیح باشد. این حرف‌ها نشان‌دهنده کم آوردن اصولگرایان است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن