دیدبان

مخالفان گشت ارشاد آب به آسیاب دشمن می‌ریزند!

مخالفان گشت ارشاد آب به آسیاب دشمن می‌ریزند!

دیدبان: لیلا استیری کارشناس امور زنان گفت: در شرایط فعلی بازی با کلمات به نفع هیچ کس نیست حریم عمومی ، خصوصی، دخالت در زندگی و .... اینها تمام کلماتی است که جنگ مفاهیم را ایجاد می‌کند هر عقل سلیمی می‌داند که عفت واژه‌ای قابل قبول و قابل دفاع است.

وی ادامه داد: اکنون متأسفانه شاهد هستیم که بی عفتی گویا به صورت سازمان یافته توسط گروهی مدیریت می‌شود پخش کلیپ‌هایی در فضای مجازی از زنانی که با نام آزادی بی عفتی را رواج می‌دهند و با این کار به شخصیت زن توهین می‌کنند و هیچ عقل سلیمی در هیچ کجای جهان این نوع بی بند و باری و بی عفتی را قبول نمی‌کند.

این کارشناس حوزه زنان تصریح کرد: مبارزه با این قبح زدایی‌ها وظیفه تمامی نهادها و سازمان‌ها و دولت است. دولت بایستی منفعت جمعی را در نظر بگیرد امروزه پدر و مادرها در کشور نگران سلامت روان کودکان و جوانان خود هستند پخش کلیپ‌هایی که بی عفتی را در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌دهد و یا دیدن صحنه‌هایی در خیابان‌ها سلامت روان جامعه را مختل می‌کند و سلامت روان جامعه و کودکان و نوجوانان این مرز بوم به مراتب مهم تر از منافع جناحی است.

استیری خاطرنشان کرد: جای تعجب است که ایجاد فضای مطلوب و سالم برای حضور تمامی ملت در جامعه را دخالت در زندگی خصوصی بدانیم دولت موظف است در کنار ایجاد آزادی به حق برای تمامی مردم سلامت روان جامعه را برای حضور تمامی سنین مهیا کند. حفظ عفت اصطلاح شناخته شده‌ای است که حتی غربی‌ها نیز به این موضوع رسیده‌اند و آن را ترویج می‌دهند.

وی ادامه داد: چرا موضوع به این سادگی را که امنیت برای شهروندان به همراه دارد را فراموش می‌کنیم و آب در آسیاب دشمنان می ریزیم! اگر عده ای نیز مخالف طرح‌های عفاف و حجاب هستند باید نظرات خود را بیان کنند و طرح را تکمیل نمایند تا به صورت عام المنفعه رواج دهند.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟