دیدبان

دسته گل جدید بخش خبری صدا و سیما

دسته گل جدید بخش خبری صدا و سیما

دیدبان: معاون وزیر رفاه در خبر ساعت 21 شب گذشته از لحن ادبیات مجری صداوسیما هنگام پرسش درباره افراد دارای دو دفترچه به‌شدت انتقاد کرد.

مجری خبر 21 قبل از پرسش از احمد می‌دری، درباره طرح تجمیع دارندگان چند دفترچه بیمه و خدمات درمانی با زیر سؤال بردن قانون گفت "آفتابه‌لگن چند دست ،شام و ناهار هیچی" و منظور وی از داشتن چند دفترچه در دست یک نفر و بی‌فایده بودن آن سخن گفت که این ادبیات باعث شد تا معاون وزیر به‌شدت از ادبیات وی انتقاد کند.

 این بیان مجری، معاون وزیر را به واکنش واداشت؛ احمد می‌دری به مجری گفت شما نباید قانون مجلس که در سال 1382 تصویب‌شده و قرار است امسال تا شهریورماه اجرا شود را مورد تمسخر قرار دهید.

صداوسیما بارها نشان داده که با همین لحن طرح‌هایی که نمایندگان مجلس تصویب کرده‌اند مورد تمسخر قرار داده درحالی‌که در هیچ جای دنیا هیچ‌کسی به خود اجازه نمی‌دهد قانون مصوب مملکت خود را مسخره کند.

انتقاد معاون وزیر روی آنتن زنده به مذاق مدیران خبر 21 خوش نیامد و همین باعث شد، مجری جوان خبر21 قبل از پایان ‌بخش خبری دوباره روی آنتن آمد و پیامک‌هایی را از قول مردم خواند که در  یکی از آن‌ها آمده بود که "آقای معاون به‌جای ناراحت شدن بهتر است مشکلات مردم را حل کنند!"

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟