دیدبان

هشدار درمورد افزایش بارندگی در ساعات آینده

هشدار درمورد افزایش بارندگی در ساعات آینده

دیدبان:  معصومه احمدی در این باره گفت:‌ با نفوذ سامانه بارشی فعال،‌ شاهد افزایش شدت بارندگی‌ها در سراسر کشور هستیم.

وی افزود:‌ بارندگی‌ها در کل نیمه غربی،‌ بخش‌هایی از مرکز،‌ دامنه‌هایی از زاگرس،‌ دامنه‌های جنوبی البرز،‌ شرق و شمال شرق کشور ادامه دارد.

احمدی ادامه داد:‌ براساس آخرین اطلاعات و اخطار صادر شده در مرکز پیش بینی هواشناسی کشور،‌ شدت بارش‌ها برای امروز در غرب، ‌جنوب غربی و دامنه‌های زاگرس پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: ‌شدت بارش‌ها به حدی است که باز هم آبگرفتگی معابر عمومی، ‌طغیان و بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب به ویژه در غرب، جنوب غربی و حوزه آبریز کارون، دز و سیمره پیش بینی می‌شود.

احمدی همچنین درباره آخرین پیش بینی‌ها برای فعالیت سامانه بارشی کشور در ساعات آینده گفت:‌ انتظار داریم از فعالیت این سامانه بارشی برای روز جمعه به تدریج کاسته شود و برای روز شنبه و یکشنبه نیز عمده فعالیت این سامانه بارشی را در نیمه شمالی و به وی‍ژه شمال و شمال شرق کشور خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه در بخش‌هایی از جنوب شرق کشور به جز سیستان و بلوچستان بارندگی پیش بینی نمی شود، افزود:‌ پدیده قابل ذکر در نیمه شرقی و بخش‌هایی از جنوب شرق،‌ افزایش وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک است.

وی تصریح کرد:‌ آب‌های جنوبی کشور را مواج و متلاطم پیش بینی می کنیم،‌ خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان هم مواج خواهد بود.

احمدی درباره آخرین تحولات آب و هوای تهران،‌گفت:‌ برای پایتخت آسمانی ابری همراه با بارش باران همراه رعد و برق، وزش باد و رگبار پیش بینی می‌شود که در گرم‌ترین دما به 19 درجه خواهد رسید.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران