دیدبان

سرلشکر صفوی: جریان نفاق کشور را به سمت وابستگی پیش می برد

سرلشکر صفوی: جریان نفاق کشور را به سمت وابستگی پیش می برد
به گزارش دیدبان، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در دیدار کارکنان دفتر حوزه دستیاری و مشاورت فرماندهی معظم کل قوا که به مناسبت فرارسیدن ماه رجب برگزار گردید با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری برخی از موضوعات را بدلیل حساسیت آن  خیلی سربسته و کلی مطرح  می کنند و موضع گیری های ایشان تفاوت های بسیاری با دیگر مسولان دارد و این تفاوتها ناشی از عمق نگاه و آگاهی و اشراف ایشان نسبت به مسائل مختلف است.

وی افزود: موضعی که ایشان در خصوص برخی از مسائل اخیر اتخاذ نمودند، موضع رهبری است که عادل و آگاه به زمان است و موضوع خیانت موضوع بسیار مهمی است و کلمه خیانت بار مفهومی و معنایی بسیاری دارد.

صفوی ادامه داد: ما پاسدارها با عهد و پیمانی که با خدا بسته ایم در راه حفاظت از انقلاب اسلامی و میهن اسلامیمان  ایستاده ایم و آماده ایم در راه انقلاب و اسلام و رهبری فداکاری کنیم اما برخی مانند کسانی هستند که هم با این طرف هستند و هم با طرف دیگر.

وی افزود: بدون تردید نعمت اسلام و ولایت فقیه بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما داده است، بدون ولایت فقیه نه این انقلاب و نه جنگ به پیروزی می رسید و این کشور ما در این اوضاع آشوب بیست و چند ساله نمی توانست امن باشد.

 برخی نقش پیاده نظام دشمن را ایفا می کنند

 سرلشکر صفوی با اشاره به رویکر فعلی دشمنان انقلاب، گفت:دشمنان انقلاب اسلامی، آنهایی که با وقوع انقلاب اسلامی و در پی آن در هشت سال دفاع مقدس در دنیا تحقیر شدند، مدتها است به این رویکرد رسیده اند که انقلاب اسلامی را از درون استحاله کنند و ارزشها و اصول انقلاب اسلامی را از آن بگیرند و فضای فکری  حاکم بر جامعه را به سمت اهداف و برنامه های خود هدایت کنند و برخی در این میان نقش پیاده نظام دشمن را ایفا می کنند.

وی ادامه داد: دشمنان و پیاده نظام آن بدنبال این هستند تا قدرت درونی انقلاب را تضعیف نمایند و اصلی ترین مولفه و پشتوانه انقلاب یعنی مردم را از انقلاب جدا کنند.

تاریخ نشان می دهد که آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است

مشاور عالی مقام معظم رهبری ادامه داد: تاریخ اسلام عبرت آموز و چراغ راه آیندگان است. بحرانهای پیرامونی کشور و حوادث دهه های گذشته، هر عقل سلیمی را وادار می نماید تا قدرت و توان دفاعی کشور را توسعه و افزایش دهد، نبایستی از دشمنان غافل شد. تاریخ سی سال گذشته و پیش از آن نشان می دهد که آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی کشوری جنگ طلب نیست و بدنبال صلح و آرامش در منطقه است اما به هر تهدید و تجاوزی که تمامیت ارضی و استقلال کشور را با چالش مواجه نماید پاسخی محکم و سخت خواهیم داد و در این موضوع با احدی تعارف نداریم.

صفوی در ادامه با اشاره به جریان نفاق و سیر تاریخی رفتار آن در مقابل جبهه اسلام گفت: اسلام در طول تاریخ هرکجا مقابل با جبهه کفر و شرک ایستاد پیروز شد و هرکجا مقابل نفاق ایستاد با چالش جدی روبرو شد، هم در گذشته  و هم اکنون در کشورمان یک سری منافق داریم البته این  موضوع منحصر به زمان حال نمی باشد و  هم اکنون نیز در کشور برخی ها نفاق دارند  و  نفاق  برخی خواص مردم را متحیر می کند.  

وی ادامه داد: ما باید رهبرمان را بشناسیم و آگاهانه  و با شجاعت  از مواضع  رهبری دفاع کنیم، آنچه مسلم است هر کسی با ولایت فقیه در افتاد  از  چارچوب انقلاب اسلامی و نظام سیاسی خارج شده و در بین مردم رسوا و سرانجام شکست خورده  و دچار سوء عاقبت می شود.  

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه با اشاره به سخنان حکیمانه  و مدبرانه مقام معظم رهبری در جمع زائران حرم رضوی و در تشریح خسارت های جریان نفاق به کشور گفت:باید پاسداران،  اندیشمندان، نخبگان و خواص جامعه  نسبت به تغییر و تحولات اجتماعی حساس باشند. آنچه پشتوانه نظام در عرصه بین الملل است، قدرت درونی  و توان دفاعی  کشور است، اما متاسفانه اقدامات جریان نفاق سبب شده تا استقلال کشور در مسیر خطر قرار گیرد و این عده کشور را به سمت وابستگی پیش ببرند.
منبع: فارس

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن