دیدبان

آخرین اخبار از وضعیت سلامت آقازاده

آخرین اخبار از وضعیت سلامت آقازاده

دیدبان: وکیل‌مدافع مهدی هاشمی گفت: مدت زمان بستری آقای هاشمی در بیمارستان بستگی به نتیجه آزمایش‌ها دارد.

سیدوحید ابوالمعالی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، اظهار کرد: موکلم در راستای بیماری که دفعه قبل مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، در بیمارستان بستری شده است.

وی با یادآوری اینکه بیشتر از دو روز است که آقای هاشمی در بیمارستان بستری شده است، گفت: از آنجا که این موضوع مربوط به پرونده سلامت وی است، از بیان جزییات بیشتر درباره آن معذورم.

این دومین بار است که مهدی هاشمی در زمان سپری کردن دوران محکومیت خود در بیمارستان بستری می‌شود. وی برای نخستین بار دی ماه سال 94 برای درمان بیماری خود به بیمارستان منتقل شد.

عمل جراحی دوم

ابوالمعالی در گفت وگوی دیگری به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مهدی هاشمی 4 روز است در بیمارستان بستری شده است برای بار دوم تحت عمل جراحی قرار گرفت و از وی آزمایش هایی انجام شده که منتظر جواب آن‌ها هستیم.

وکیل مدافع مهدی هاشمی در مورد درخواست مرخصی برای موکلش بیان کرد: درخواست مرخصی از سوی خانواده هاشمی به سازمان زندان ها ارسال می شود و موافقت با آن به تصمیم سازمان زندان ها باز می گردد اما در حال حاضر هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

گفتنی است، 21دی 94 بود که رسانه‌ها از انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان خبر دادند و سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی وکیل مدافع وی، علت انتقال موکلش از زندان به بیمارستان را آسیب‌دیدگی از ناحیه پا در هنگام ورزش عنوان کرد اما سیدوحید ابوالمعالی وکیل دیگر مهدی هاشمی ضمن تایید انتقال موکلش از زندان به بیمارستان، علت را وجود غده در بدن مهدی هاشمی و انجام عمل جراحی برای خروج آن اعلام کرد.

مهدی هاشمی پس از انجام عمل جراحی چند روزی در بیمارستان تهران بستری بود تا این‌که برای سپری کردن ادامه دوران نقاهت خود در منزل، از مرجع قضایی درخواست مرخصی کرد. 30 دی بود که درخواست مرخصی هاشمی مورد موافقت مرجع قضایی قرار گرفت و او برای گذراندن مرخصی 14 روزه خود راهی منزل شد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن