دیدبان
عضو هیات مدیره انجمن شرکت‌های ساختمانی:

آخوندی در سال ۹۴ هیچ کاری برای مسکن و راه انجام نداد!

 آخوندی در سال ۹۴ هیچ کاری برای مسکن و راه انجام نداد!

دیدبان: عضو هیات مدیره انجمن شرکت‌های ساختمانی در ارزیابی عملکرد یکساله وزارت راه و شهرسازی به «نسیم آنلاین» گفت: در هیچ‌ یک از دو حوزه مربوطه راه و شهرسازی در سال گذشته اقدام جدی از سوی وزارتخانه تحت مدیریت آقای آخوندی صورت نپذیرفت.

محمد علی پورشیرازی در ادامه با بیان اینکه رکود در بخش مسکن در سال گذشته عمیق‌تر شده گفت: با وجود عمیق‌تر شدن رکود در بخش مسکن، اما قیمت ها در این عرصه افزایش یافته در حالیکه باید کاهش می یافت. وی تاکید کرد: افزایش قیمت مسکن در حین رکود سنگین با هیچ معیار علمی خوانایی ندارد.

این کارشناس مسکن گفت: چالش بخش مسکن در سال گذشته سبب شد که  وزارت راه و شهرسازی در زمینه راهسازی هم اقدام جدی صورت ندهد.

وی، با بیان اینکه ساختار دولت از مسکن سوء استفاده کرد، اظهارداشت که  طرح مسکن مهر با وجود آنکه در کشورهای دیگر هم اجرای موفقی داشته، اما در ایران ، به بدترین شکل ممکن و در  بدترین زمان ممکن اجرایی شد.

این کارشناس صنعت ساختمان به نسیم آنلاین، تصریح کرد: دولت باید جلوی شناور شدن جمعیت را به سمت کلانشهر ها بگیرد، در حالیکه اکنون به جمعیت‌های وارد شده، مسکن هم ارایه می شود.

وی، با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا بخش راه با مسکن ادغام نمی شود، افزود: بخش مسکن نیازمند خرد نگری و بخش راه نیازمند کلان نگری بوده که با ادغامن آنها در جریان فعالیت تداخل ایجاد می شود.

 

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران