دیدبان

آقای رئیس جمهور! منت سفر شخصی‌تان را سر مردم نگذارید

آقای رئیس جمهور! منت سفر شخصی‌تان را سر مردم نگذارید

به گزارش دیدبان به نقل از جهان، ابراهیم رضایی، روزنامه نگار، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقای دکتر روحانی رییس جمهوری دیروز به جزیره توریستی کیش سفر کردند. علت این سفر "بازدید و افتتاح چند پروژه" و همچنین شرکت در یک نشست اعلام شده است. ایشان پارسال و سالیان قبل هم مسافرت مشابهی در نوروز به این جزیره زیبا داشتند.

به نظرم این حق مسئولان محترم از جمله رییس جمهور است که در تعطیلات نوروز به مسافرت خانوادگی بروند و استراحت کنند اما اشکال کار آنجاست که برای تفریح و هواخوری به مسافرت برویم اما فاکتور آن را به حساب ملت بزنیم و نامش را افتتاح و بازدید بگذاریم! چرا فقط ایام عید به کیش می روید؟ چرا هر سال؟ آیا جایی مهمتر از کیش برای بازدید وجود نداشت؟ چرا از مناطق محروم خوزستان و کرمان و ایلام و سیستان و بوشهر بازدید نمی کنید؟ لطفاً منت سفر شخصی تان را سر مردم نگذارید... با این وجود باز هم باید بگوییم "روحانی متشکریم" چرا که عید را در داخل کشور و در یک جزیره ایرانی می گذرانند. همین که به جای کیش به ترکیه و اتریش و لندن و پاریس نمی روند، جای تشکر دارد. ممنون که ایران را بر خارج ترجیح دادید!

پی نوشت:

١.کاش شرایطی فراهم می شد که اکثر هموطنانم می توانستند به جزیره زیبا اما گرانقیمت کیش سفر کنند.

٢.چه خوبه حالا که رییس جمهور محترم به منطقه آزاد کیش تشریف برده اند، سری هم به دفاتر حساب و کتابهای مالی این منطقه بزنند و از تشکیلات جزیره تحت قیومیت جناب ترکان، این نظریه پرداز "آبگوشت بزباش" بازرسی نمایند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران