دیدبان

شورش علیه داعش در صف نانوایی+تصاویر

شورش علیه داعش در صف نانوایی+تصاویر

دیدبان: به تازگی عناصر گروه تروریستی داعش در غرب عراق از جانب ساکنان و نیروهای دولتی این کشور مورد حمله قرار گرفته اند. گفته می شود در یک نانوایی در فلوجه، دو تروریست وحشی داعشی --که کنترل این مغازه را در دست گرفته بودند – از جانب یک مشتری در صف نان مورد حمله قرار گرفتند. پس از آن، نیروهای دولتی عراق وارد عمل شدند و درگیری آغاز شد. این شورش از صف نان آغاز شد و به سه منطقه دیگر عراق گسترش یافت و در نهایت با اعدام تعدادی پایان یافت.

 
در شهر هیت در استان انبار یکی از سربازان عراقی 6 عنصر گروه تروریستی داعش را اعدام کرد و سپس از این شهر گریخت. یکی از ساکنان شهر گفت: "دلیل ایجاد شورش این است که گروه تروریستی داعش مردم را مجبور می کند بر اساس قوانین آنها زندگی کنند. عناصر داعش به خانواده ها هم رحم نمی کنند و زنان را مورد آزار و اذیت قرار می دهند. داعشی ها می خواهند با هر زنی که می بینند ازدواج کنند."

 
در این شورش تاکنون 25 داعشی به هلاکت رسیده و 8 نفر اعدام شده اند. این مسائل باعث نگرانی عناصر داعش شده است؛ زیرا این تروریستها دیگر جرات ندارند بدون اسلحه در شهر حرکت کنند.

 

شورش علیه داعش در صف نانوایی/ آیا پایان داعش نزدیک است؟+ تصاویرشورش علیه داعش در صف نانوایی/ آیا پایان داعش نزدیک است؟+ تصاویر
شورش علیه داعش در صف نانوایی/ آیا پایان داعش نزدیک است؟+ تصاویرشورش علیه داعش در صف نانوایی/ آیا پایان داعش نزدیک است؟+ تصاویر
شورش علیه داعش در صف نانوایی/ آیا پایان داعش نزدیک است؟+ تصاویر
 

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن