دیدبان

زرنگ های بساز بفروش تهران چه کسانی هستند؟!

زرنگ های بساز بفروش تهران چه کسانی هستند؟!

به گزارش دیدبان،عبدالحسین مختاباد در دویست و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مواد محترقه به راحتی در خیابان‌های شهر به فروش می‌رسد، گفت: یک کودک 8 ساله در پی منفجر شدن یک منور جان خود را از دست داد این در حالی‌ست که فرد استفاده کننده از این منور اعلام کرده بود نمی‌دانستم چه چیزی تهیه کرده‌ام؛ سوال اینجاست که چرا این فرد باید نسبت به خرید چنین محصولاتی اقدام کند، مگر کار شما ترقه زدن و منور روشن کردن است؟!

وی افزود: شهرداری باید نقاطی را تعیین کند و قانونی وضع شود که شهروندان حق نداشته باشند جز در مکان‌های تعیین شده اقدامات خودسرانه انجام دهند. در بسیاری از شهرهای دنیا تمام شهر نورافشانی می‌شود اما از بینی کسی خون نمی‌آید.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اعلام خبر امحای 2 هزار تن میوه خارجی قاچاق گفت: بهتر است این میوه‌ها به سربازخانه‌ها، یتیم‌خانه‌ها و برخی دیگر از مراکز خاص ارائه شود. امحاء کردن آنها به هیچ عنوان کار درستی نیست؛ بنده از رئیس شورا می‌خواهم به این موضوع ورود پیدا کند.

مختاباد همچنین با بیان اینکه ساخت و سازهای عجیب و غریبی در سطح شهر رخ می‌دهد گفت: این افراد زرنگ چه کسانی هستند که می‌توانند چنین مجوزهایی اخذ کنند؟ بهتر است این ساختمان‌ها تخریب شوند تا عده‌ای فکر نکنند شهرداری دچار مشکل اقتصادی شده و برخی می‌توانند زرنگی کنند و این ساختمان‌ها را بسازند.

غلامرضا انصاری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه اظهار داشت: تخلیه هیجانات نسل جوان یکی از کارهای اساسی است که باید انجام شود و مورد توجه قرار گیرد. متاسفانه برای نشاط اجتماعی هیچ کاری انجام نشده و این مسئله مغفول مانده است.

وی افزود: پیشگیری از سوختگی وظیفه وزارت بهداشت نیست و باید در بخش اجتماعی به آن پرداخته شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران