دیدبان
ضرغامی:

چهره‌ های حزب اللهی مسیر حق را همواره سریع‌ تر طی می کنند

چهره‌ های حزب اللهی مسیر حق را همواره سریع‌ تر طی می کنند

به گزارش دیدبان، سید عزت‌الله ضرغامی رئیس پیشین رسانه ملی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تسنیم "پویا"، انتخابات 7 اسفند را برگ افتخار دیگری در کارنامه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: همه سلایق و گروه‌ها با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، رقابت بسیار جدی و باشکوهی را انجام دادند.

وی با کم‌اهمیت توصیف‌کردن نتایج در بعضی حوزه‌های انتخابیه از نظر جریان سیاسی، مجموع آرای ریخته شده در سطح کشور را افتخار بزرگی برای نظام اسلامی دانست.

ضرغامی درباره پیروزی اصلاح‌طلبان در شهر تهران نیز گفت: تهران شهری است که همیشه افتخارات زیادی داشته و حماسه بزرگ 9 دی را خلق کرده است. به نظرم نکته مهم این است که انتخابات 7 اسفند درس دموکراسی برای کشورهای مدعی دموکراسی در منطقه و جهان بود.

وی تاکید کرد: معتقدم نباید در این انتخابات خط‌کشی انجام شود.به نظرم همان مقداری که علی مطهری و علیرضا رحیمی در اسارت از حجاب دفاع کرده و امروز این کار را انجام می‌دهند شاید برخی افراد این‌کار را نکنند.

عضو شورای‌عالی فضای مجازی در بخش دیگر از گفت‌گو خود درباره تخریب چهره‌های انقلابی و حزب الهی از سوی برخی افراد با برچسب «تندرو» که مورد انتقاد رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت، تصریح کرد: از اول انقلاب چهره‌های انقلابی و حزب الهی در مسیر مستقیم خود به حق سریع‌تر از دیگران حرکت کرده‌اند از این رو کسانی که منافعشان مغایر با مسیر این افراد است، دست به تخریب آن‌ها می‌زنند البته دشمن نیز از تخریب چهره‌های انقلابی سوء استفاده می‌کند.

وی تاکید کرد: باید برخورد هوشمندانه با دشمنان اتخاذ کنیم چراکه امروز  مدل‌ها و رو‌ش‌های تبلیغات عوض‌شده است. به نظرم  باید نیروهای انقلابی و حزب الهی با درک دقیق و صحیح شرایط به‌درستی و هوشمندانه از مبانی انقلاب دفاع کنند و هیچ بهانه به دشمنان انقلاب ندهند

رئیس سابق رسانه ملی در خاتمه با اشاره ادعاهای رضا پهلوی فرزند شاه معدوم در شبکه‌های ماهواره‌ای درباره انتخابات 7 اسفند اظهارکرد: رضا پهلوی از دموکراسی در کشورهای دیگر دفاع کرده و مدعی دیکتاتوری در ایران شده و تهدید کارمندان به حضور اجباری در انتخابات را عامل حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند ارزیابی کرده است. قطعاً این سخنان  عقب‌ماندگی و نادانی او و شبکه‌های ماهواره‌ای را نشان می‌دهد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن