دیدبان

آقای روحانی! رکود و بیکاری همچنان پابرجاست

آقای روحانی! رکود و بیکاری همچنان پابرجاست

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، متن یادداشت لطف‌اللّه فروزنده با عنوان "آقای روحانی، دوران پاسخگویی است؟" به‌شرح ذیل می‌باشد:

رئیس جمهور محترم به‌رغم موفقیت جریان اصولگرا در کلّیت مجلس شورای اسلامی، نتایج انتخابات تهران را مبنا قرار دادند و موفقیت جریان اعتدال و اصلاحات را بازتاب ویژه کل مردم ایران خواندند، ایشان آرای مردم را برای همه درس‌آموز خواند.

آری جناب روحانی، چرا مردم به جریان منسوب به جنابعالی و دولت محترم رأی ندادند؟ شما قول داده بودید اقتصاد را صدروزه سامان بدهید، چرخ کارخانه‌ها بچرخد، اشتغال ایجاد کنید، امید و نشاط و رونق ایجاد کنید، قول داده بودید بعد از برجام معاش مردم سامان می‌یابد، اما نشد، حرف بیش از عمل بود.

بله، این انتخاب یک نه بزرگ به برنامه‌های دولت بود، دولت محترم باید بیش از هر کس و هر گروهی درس عبرت بگیرد، با برنامه‌ریزی درست و صحیح و واقعی در سال 95 اقتصاد ایران را از رکود خارج کند، آقای روحانی باید بدانند سال 95 سال پاسخگویی و ارزیابی عملکرد چهارساله ایشان است.

اینکه امکانات و فضای مجازی را برای موفقیت یک دیدگاه بسیج کنیم، راه علاج معضلات اقتصادی نیست، باید واقعاً قائل به همدلی و همزبانی باشید، عقل و افراد توانمند و پخته را که به رویکرد اقتصاد مقاومتی از بن دندان معتقد هستند دعوت کنید تا به شما کمک کنند کشور را از رکود خارج کنید.

به‌جای مانور سیاسی و حزبی و قدرت‌نمایی پوشالی، کمی در خصوص وضعیت اقتصادی تأمل کنید و به فکر حل مشکلات واقعی مردم باشید که فرصت هم می‌گذرد، کسانی که کار کردند روسفید خواهند بود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن