دیدبان

ادعای کذب وزیر جنگ اسرائیل علیه سپاه پاسداران

ادعای کذب وزیر جنگ اسرائیل علیه سپاه پاسداران

دیدبان: «موشه یعلون،» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مذاکراتی که روز گذشته با همتای قبرسی خود در نیکوزیا داشت، مدعی شد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران درصدد ایجاد زیرساخت های تروریستی از جمله سلول های خواب است تا از این طریق مخالفان خود در آمریکا و اروپا را هدف قرار دهد.

این مقام صهیونیست در ادعایی کذب، جمهوری اسلامی ایران را متهم به تشکیل یک شبکه بین المللی سلول های خفته (سلولهای مخفی)کرد که شامل بکارگیری نیروهای حرفه ای جاسوسی و عاملان خرابکاری در کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند.

وزیر صهیونیست در ادامه ادعاهای بی اساس خود ایران را حلقه اصلی زنجیره ترور دانست که کنترل خود را بر شهرهای بغداد، بیروت، دمشق، صنعا و دیگر شهرهای مهم منطقه گسترش داده است و نیروهای نفوذی خود را برای خرابکاری در دیگر کشورها در این شهرها آموزش می دهد.

سلول های خفته در اصطلاح نظامی به افرادی آموزش دیده اطلاق می شود که در گروه ‌های گسترده ولی ناشناخته برای خرابکاری در دیگر کشورها به خدمت گرفته می شوند. این نیروها بدون دستور هیچ عملیاتی انجام نمی دهند و همانند شهروندان عادی زندگی می کنند.

پس از انتشار خبر پرداخت کمک 7 هزار دلاری ایران به خانواده شهدای انتفاضه، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی این ادعای بی اساس را مطرح کرد. محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری در بیروت از تصمیم دولت ایران برای پرداخت مبلغ هفت هزار دلار به هر خانواده شهدای انتفاضه قدس خبر داد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن