دیدبان

زاکانی: آمریکا به‌دنبال اضمحلال انقلاب اسلامی ایران است

زاکانی: آمریکا به‌دنبال اضمحلال انقلاب اسلامی ایران است

دیدبان: علیرضا زاکانی با اشاره به نقشه‌های شوم استکبار جهانی علیه ملت ایران اسلامی اظهار داشت: آمریکا به دلیل این‌که بتواند مسیر نفوذ خودش را در داخل کشور هموار کند باید عناصری را در داخل نظام داشته باشد که راه رسیدن نظام سلطه به اهداف، مقاصد و غارت کشور ایران را تسهیل کند و استقلال کشور را به بهای اندک بفروشد.

وی با بیان این‌که آمریکا به‌دنبال اضمحلال انقلاب اسلامی ایران است، گفت: آمریکایی‌ها همچنین در داخل کشور به‌دنبال افرادی هستند که بتوانند به‌واسطه آن‌ها انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرد و مسیر مورد نظر آمریکا و انگلیس را برود.

تشریح ویژگی‌های نمایندگان اشرافی از نگاه زاکانی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به ویژگی‌های نماینده اشرافی عنوان کرد: نمایندگان اشرافی نمایندگانی هستند که بی‌توجه به مصالح و منافع ملی مسیری را دنبال می‌کنند که خودشان منتفع شوند و چشمشان را بر مفاسد می‌بندند.

وی ادامه داد: در حقیقت نمایندگان اشرافی بدون رعایت تقوای جمعی و بی‌دقتی نسبت به عناصر پیرامونشان راهی را اختیار می‌کنند که مردم متضرر شوند و آسیب ببینند، این افراد به دنیا چسبیده‌اند و خانواده و اطرافیانشان را متنعم می‌کنند و به دیگران توجهی ندارند.

زاکانی گفت: نمایندگان اشرافی شرایطی دارند که ما به ازای آن شرایط در سختی‌ها ملت را رها می‌کنند و عافیت نشینی را انتخاب می‌کنند.

اظهارات اخیر اصلاح‌طلبان بیانگر این است که شکست را در پیش روی خود می‌بینند

وی در ارتباط با اظهارات اخیر اصلاح‌طلبان مبنی بر پیروزیشان در انتخابات پیش از آغاز برگزاری انتخابات عنوان کرد: حرف‌هایی که می‌زنند حاکی از این است که شکست را در پیش روی خود می‌بینند بنابراین بهانه‌جویی می‌کنند تا بعدها بتوانند با فرار رو به‌ جلو مسیری را انتخاب کنند که با بهانه‌جویی و مواضع نادرست در جامعه التهاب ایجاد کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار داشت: ملت باید ببینند که طی 37 سال گذشته کدام جریان در خدمت مردم بوده و کدام جریان خودش را از مردم جدا کرده و به‌دنبال منافع خودش در کشور بوده است، کدام جریان بوده که در سختی‌ها ملت را رها نکرده و کدام جریان بوده که مسیر دشمن را باز کرده و به‌آن‌ها امید داده است. در حقیقت با این مقایسه‌ها مردم ما می‌توانند آن افراد را محک بزنند.


زاکانی در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید به شعار گروه‌ها دقت کنند تا نتیجه‌ای که می‌گیرند آن چیزی باشد که مورد نظر خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام باشد و نفع آن به ملت ایران اسلامی باز گردد.

منبع: فارس

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن