دیدبان
شاکری:

لیست واحد اصولگرایان یک حرکت بی نظیر در طول عمر انقلاب است

لیست واحد اصولگرایان یک حرکت بی نظیر در طول عمر انقلاب است

دیدبان: مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: هر چقدر حرکت تکاملی انقلاب ما رو به جلو رفته و گستره نفوذ و اقتدار ما در جهان بالاتر می رود، تلاش دشمن هم برای جلوگیری از این نفوذ بیشتر می شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در مجلس عنوان کرد: دشمن پی برده که با حرکات مستقیم نمی تواند جلوی نفوذ و اقتدار جهانی جمهوری اسلامی را بگیرد لذا  به نفوذ از دریچه های مختلف متوسل شده است.

دشمن به دنبال تغییر شعار های انقلاب است

شاکری به تلاش دشمن برای دستیابی به پایگاهی در داخل اشاره کرد و افزود: دشمن می خواهد تا شعار ها و انگیزه ها را تغییر دهد و به نقطه ای برساند که باطل را به جای حق بنشیند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما بر اساس مکتب امام خمینی(ره) انقلابی ضد ظلم، فساد و بی عدالتی است، عنوان کرد: استکبار با تغییر شعار ها کاری می کند که رییس جمهور ما می گوید ما به دنبال رفع خصومت ها هستیم، در حالیکه امام می گویند"وصیت من به فرزندان بسیجی این است که بغض و کینه مقدس خود را نسبت به آمریکا در دل ها نگه دارند" و مقام معظم رهبری نیز آمریکا را شیطان مجسم می نامند.

شاکری با بیان اینکه اصولگرایی یعنی اعتقاد به مکتب امام و گفتمان انقلاب اسلامی و همه کسانی که چه پرچم اصولگرایی دستشان باشد یا نباشد در گستره اندیشه امام جای می گیرند، افزود: آنچه امروز مزیت ماست و موجب امیدواری محرومان جهان شده است، همان مکتب امام است که استکبار را کاملا مشخص و دشمنان را نشان می دهد.

وی به مجلس دهم اشاره کرد و ادامه داد: اگر کسانی که وارد مجلس می شوند آدم های سستی باشند حتی اگر اصولگرا باشند ولی شجاع و انقلابی نبوده و جرات بیان مطلب را نداشته باشند ما دچار خسارت خواهیم شد.

دنبال کنندگان فتنه 88؛ افراطی گری را مربوط به طرف مقابل می دانند

شاکری بیان کرد: برخی  از آنهایی که جریان فتنه 88 را دنبال می کردند و شعار فتح سنگر به سنگر و نافرمانی مدنی می دادند، امروزدر عرصه انتخابات، افراطی گری را مربوط به طرف مقابل می دانند در حالیکه خود اوج افراطی گری بودند.

وی افزود:  این یعنی مصداق واقعی رفتار کسانی که باطل عمل می کنند ولی با زبانی حرف می زنند که انگار حق را ادعا می کنند و ورود چنین افرادی در مجلس به کشور آسیب می زند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران  با بیان اینکه اعلام لیست واحده از سوی اصولگرایان یک حرکت بی نظیر و تحسین بر انگیز در طول انقلاب است، گفت: در حال حاضر این فهرست در کل کشور در حال اعمال است و همه کسانی که در داخل لیست نیستند به نفع فهرست اصلی انصراف می دهند و تقویت کننده آن محسوب می شوند.

شاکری تاکید کرد: فهرست های متعدد سبب تقسیم سبد آرا می شود، اصولگرایان نباید همدیگر را در عرصه اخذ رای بتراشند و با هم رقابت کنند بلکه باید فراتر از تعداد کاندیدای آن حوزه، کاندیدایی اعلام نشود تا همه مردم روی آن لیست متمرکز شوند چنانچه الان این حرکت را مشاهده می کنیم و حتی کسانی که انصراف می دهند به دنبال تبلیغ فهرست واحد هستند.

منبع: ندای انقلاب

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن